اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار خبر داد

تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: در حال حاضر 2 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار تحصیل می‌کنند.

تحصیل 2 هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار

محمد عباسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهارداشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار به عنوان قطب علمی، آموزشی در علوم کاربردی توانسته درصد بالایی از دانشجویان جنوب استان را جذب و در راستای آموزش علوم کاربردی گام‎های چشمگیری بردارد.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار در سال 1387 در راستای یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان تأسیس شد و در حال حاضر حدود 2 هزار دانشجو در 18 رشته تحصیلی به فعالیت آموزشی مشغول هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری 400 دانشجو به ظرفیت دانشجویی این دانشگاه افزوده شده که درصد بالایی از این دانشجویان و اساتید را نیروی بومیان این منطقه تشکیل می‎دهند.

این مسئول با اشاره به عمر کوتاه دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار و کارهای زیربنایی انجام شده در آن ادامه داد: براساس برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در نظر داریم در فضای بیش از 2هزار متر مربع دیگر دانشگاه، سالن اجتماعات، سالن امتحانات و سایر تأسیسات مرتبط آموزشی ایجاد شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد صـنعتی، تجاری چابهار متذکر شد: خوشبختانه در مقطع تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح استان سیستان و بلوچستان توانسته در مقطع کارشناسی ارشد رشته بهینه سازی مدیریت لجستیک بنادر نیز پذیرای دانشجو باشد که این مهم نیز نشان از توانمندی‎های علمی و تخصصی این دانشگاه در راستای کسب مجوز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته‎های کاربردی در منطقه دارد.

عباسی اذعان داشت: در این دانشگاه، در زمینه با جذب اساتید، علاوه بر سابقه تدریس و مصاحبه، تأیید کمیته ارزیابی صلاحیت علمی واحد استانی مد نظر قرار می‎گیرد.

انتهای پیام/75007/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول