اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

یادواره 130 شهید زغال‌سنگ در کوهبنان برگزار می‌شود

فرماندار کوهبنان گفت: یادواره 130 شهید شرکت زغال‌سنگ استان کرمان در دفاع مقدس در کوهبنان برگزار می‌شود.

یادواره 130 شهید زغال‌سنگ در کوهبنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در ستاد برگزاری یادواره شهدای زغال‌سنگ اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کارگران معادن زغال‌سنگ عاشقانه و عارفانه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و خود را به جبهه‌های حق علیه باطل رساندند تا مانع پیشروی آنها شوند و از مرزهای عزت و شرف با تمام قدرت حفاظت کردند.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر تعدادی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و تعدادی نیز با اهدای عضوی از بدن خود جزو جانبازان قرار گرفته‌اند و عده‌ای سال‌های متمادی از عمر خود را در زندان‌های رژیم بعث سپری کردند تا سایه ولایت و رهبری بر سر مردم مستدام بماند تا دیگر کسی چشم طمع به خاک پاک ایران اسلامی نداشته باشد.

متقی تاکید کرد: امروز نیز کارگران معادن در اعماق زمین در رونق جبهه اقتصادی کشور همتی والا دارند و در این مسیر تعدادی از آنها جان خود را از دست داده‌اند، اما همچنان با عزم و اراده راسخ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه اقتصادی نامگذاری شده، تلاش می‌کنند تا چرخ اقتصاد کشور همچنان با سرعت مسیر خود را طی کند و آنها تا رسیدن به مرز خودکفایی و اقتدار از حرکت نمی‌ایستند.

وی گفت: خدا را شاکریم که ما را خدمتگزار مردم ایران اسلامی قرار داد و به ما این توفیق را ارزانی داشت تا بتوانیم در آستانه اربعین حسینی یادواره 130 شهید جبهه اقتصادی کشور را در بام فرهنگی استان کرمان برگزار کنیم کما اینکه وظیفه است یاد و خاطره 174 کبوتر خونین بار این دیار را نیز پاس بداریم.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: باید با برگزاری یادواره بار دیگر با آرمان‌های بلند شهیدان و امام شهیدان تجدید عهد و میثاق کنیم و به تمام دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی بگوییم که با تمام هجمه‌هایی که آنان وارد می‌کنند تا آخرین قطره خون در کنار ولایت و رهبری نظام هستیم تا ان‌شاءالله پرچم سه رنگ و مقدس ایران اسلامی را با دستان توانمند رهبر فرزانه و متفکر انقلاب تقدیم حضرت ولی عصر (عج) کنیم.

انتهای پیام/80012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول