اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کلانشهر قم:

کلنگ حفاری پروژه شهید کاظمی همزمان با ربیع‌الاول به زمین زده می‌شود

شهردار کلانشهر قم گفت: همزمان با اعیاد ماه ربیع الاول و ایام سرور اهل بیت(ع) کلنگ حفاری پروژه شهید کاظمی به زمین زده خواهد شد.

کلنگ حفاری پروژه شهید کاظمی همزمان با ربیع‌الاول به زمین زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در جلسه بررسی وضعیت پروژه شهید کاظمی گفت: این پروژه یکی از اولویت‌های اصلی و عمرانی شهر قم در سال 92 است که شهرداری به انجام رسانده و پیگیری آن اهتمام ویژه‌‌ای خواهد داشت.

وی افزود: 143 ملک در این پروژه قرار دارد که تا الان در حدود 85 ملک تملک شده و مابقی هم در آینده نه چندان دور تملک خواهد شد.

دلبری عنوان داشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های این پروژه تامین پارکینگ در خیابان شهداء و هسته مرکزی شهر است که مراجع عظام تقلید هم در دیدارهایی که توفیق زیارت آنها نصیب ما شده است، بر رفع این مشکل تاکید داشته‌اند.

شهردار کلانشهر قم گفت: با احداث این پروژه 3 هزار پارکینگ ایجاد می‌شود که می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگر پروژه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه شهید کاظمی‌ می‌تواند نقش موثری برای تامین پارکینگ زائران حرم مطهر هم داشته باشد، گفت: این پروژه در ضلع جنوبی حرم مطهر احداث می‌شود که تامین کننده پارکینگ بوده و مشکلات زائران را در این بخش برطرف خواهد کرد.

دلبری عنوان داشت: این پارکینگ در زیر زمین احداث می‌شود و سطح رویی پروژه هم به صورت مسیر و شریان از خیابان شهدا به بلوار زائر و خیابان ساحلی متصل می‌شود.

شهردار قم در خصوص زمان احداث این پروژه گفت: همزمان با اعیاد ماه ربیع‌الاول و ایام سرور اهل بیت(ع) کلنگ حفاری پروژه شهید کاظمی به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول