اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا

کتاب زندگینامه 78 شهید فارسان منتشر شد

سرپرست فرمانداری فارسان از چاپ و انتشار کتاب مجموعه زندگینامه 78 شهید این شهرستان خبر داد.

کتاب زندگینامه 78 شهید فارسان منتشر شد

فیروز احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: عزت و استقلال امروز کشور مدیون شهداست که با نثار جان خود مانع تحقق اهداف دشمن شدند.

وی افزود: دشمن نیامده بود که برود، آمده بود که بماند و انقلاب اسلامی و استقلال ما را نابود کند، استقلال امروز کشور مدیون جانفشانی شهداست.

احمدی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تأکید کرد و گفت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدا، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و آشنایی نسل جدید با خاطرات و روحیات شهدا، کتاب زندگینامه 78 شهید شهر فارسان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهیه و تدوین شد.

سرپرست فرمانداری فارسان با بیان اینکه قهرمانان حقیقی ایران شهدا هستند، گفت: بستر تمام فعالیت‌هایی که امروز ما آسوده‌خاطر انجام می‌دهیم را شهدا ایجاد کردند.

وی در ادامه مهم‌ترین رسالت امروز جوانان را کسب دانش و تعمیق ایمان برشمرد و گفت: جوانان با تکیه بر سلاح ایمان و تلاش و پشتکار، قله‌های اعتلا و پیشرفت کشور را فتح می‌کنند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول