اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

مازندران دارای 29 شهیده راه اسلام است

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: مازندران دارای 29 شهیده راه اسلام است.

مازندران دارای 29 شهیده راه اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی واحدی امشب در جشنواره شعر طاهریون در سالن ارشاد اسلامی آمل با اشاره به اینکه شهیده طاهره هاشمی یکی از این شهدای شاخص نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: ایران 7 هزار شهیده به اسلام تقدیم کرده که سهم مازندران 29 شهیده و آمل یک شهیده است.

واحدی با اشاره به اینکه انتخاب شهیده شاخص سال در سازمان بسیج کشور براساس شاخص‌ها و برنامه‌هایی صورت می‌گیرد، افزود: طاهره هاشمی نیز با توجه شاخص‌های این سازمان در گزینه شهیده شاخص سال‌جاری قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل تصریح کرد: این شهیده شاخص سال 1346 در روستای شهیدآباد شهرستان آمل در یک خانواده مذهبی و متدین متولد شده است.

وی با بیان اینکه دوران کودکی و نوجوانی ایشان با اقدامات بسیار خوبی گذشته شد، ابراز داشت: امروزه با توجه به وجه تسمیه از این بانوی شهیده نوجوانان ما می‌توانند الگوهای مناسبی را برداشت کنند.

واحدی با اعلام اینکه سیده‌طاهره هاشمی در دوران نوجوانی یکی از هنرمندان برجسته در عرصه شعر و خطاطی بوده است، بیان داشت: ایشان با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و تربیت درست والدین در مبارزه با کمونیست‌ها که قصد تصرف خاک آمل را داشتند، به همراه دوستش با دادن باند و نان به یاری رزمندگان می‌پردازد که در این میان با اصابت دو گلوله از سوی منافقین اسلام به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید از تاریخ بیاموزیم، ابراز داشت: این شهیده شاخص با اقتدارش امنیت، صبر و استقامت را به کشور ما تقدیم کرد.

انتهای‌پیام/86011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول