اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی پیامی

امام جمعه بروجرد درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

امام جمعه شهرستان بروجرد در پیامی درگذشت مادر شهید محمد بروجردی را تسلیت گفت.

امام جمعه بروجرد درگذشت مادر شهید بروجردی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بخشی از پیام حجت‌الاسلام حسن ترابی به مناسبت درگذشت مادر شهید بروجردی آمده است: درگذشت بانوی فداکار مرحومه خدیجه محمدی مادر سردار سرلشکر شهید محمد بروجردی مایه تأسف و تألم شد.

امام جمعه بروجرد در این پیام می‌افزاید: آن بانوی رشید، شیرزنی از دیار شهیدپرور بروجرد به شمار می‌رفت که سردار رشیدی چون محمد بروجردی را تقدیم اسلام کرد که حدیث دلاوری‌های او در کردستان تا ابد بر سر زبان‌ها می‌ماند.

وی در این پیام رحلت این بانوی مکرمه را به ساحت رهبر معظم انقلاب و آحاد رزمندگان و ایثارگران و همرزمان به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفته است.

خدیجه محمدی مادر گرانقدر شهید محمد بروجردی که مدتی به دلیل بیماری در بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) بستری بوده است، شب گذشته در این بیمارستان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر سرلشکر شهید محمد بروجردی امروز (سه‌شنبه) ساعت 9 صبح با حضور جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و خانواده‌های شهدا از مقابل پادگان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تشییع می‌شود.

انتهای پیام/2304/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول