اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

انتخاب مدیران بومی از توقعات مردم استان زنجان است

استاندار زنجان گفت: انتخاب مدیران بومی و توانمند از توقعات و انتظارات مردم استان زنجان است.

انتخاب مدیران بومی از توقعات مردم استان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری امشب در مراسم تودیع و معارفه معاون امور عمرانی استاندار اظهار داشت: معاونت امور عمرانی استانداری علاوه‎بر نقشی که در اداره امور محلی دارد به نوعی در راهبری حوزه‏‌های تولید، نظارت بر انجام درست وظایف دستگاه‏‌ها و پاسخگویی در حوزه‏‌های مختلف نیز نقش دارد.

وی با اشاره به اینکه استانداری به عنوان نهادهای نمایندگی دولت در استان وظیفه اصلی پیشبرد سیاست‏‌های دولت را بر عهده دارد، تصریح کرد: موضوع تغییرات در مدیریت‏‌های استان امری طبیعی است که بر این اساس توقعاتی نیز در مردم به منظور استفاده از نیروهای توانمند بومی ایجاد شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه جواد رحمتی، معاون جدید امور عمرانی سطوح مختلف کار در حوزه عمرانی را تجربه کرده است، اضافه کرد: وی با فعالیت در دفتر فنی استانداری، در معاونت امور عمرانی استانداری زنجان، شهرداری تهران و .... تجارب زیادی را کسب کرده است.

انصاری با تاکید بر اینکه رحمتی تجربیات خود را در پیشبرد برنامه‎های استان زنجان به کار می‏‌گیرد، ادامه داد: امیدواریم وی بتواند منشأ خدمات ارزشمندی در دوران خدمت خود برای استان زنجان باشد.

این مقام مسئول در پایان از خدمات علی‌اکبر کریمی نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول