اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد

برگزاری باشکوه مراسم سالگرد خلیل عمرانی شاعر فقید دیری

فرماندار شهرستان دیر گفت: مدیران فرهنگی این شهرستان نسبت به برگزاری مراسم شایسته در سالروز درگذشت زنده یاد عمرانی شاعر فقید دیری در 19 آذر ماه جاری اقدام کنند.

برگزاری باشکوه مراسم سالگرد خلیل عمرانی شاعر فقید دیری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، علی بحرانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مسئولیت فرصتی است که باید از آن به نحو احسن برای خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد و از ویژگی‌های مهم یک مدیر اسلامی، داشتن تعهد و تخصص است.

وی با اشاره به 19 آذر ماه جاری سالروز درگذشت شاعر انقلابی زنده‌ یاد خلیل عمرانی عنوان کرد: عمرانی شاعری انقلابی و ولایی بود که از افتخارات کشور، استان بوشهر و شهرستان دیر است.

بحرانی با دستور به مدیران فرهنگی شهرستان مبنی بر برگزاری مراسم شایسته در روز درگذشت زنده‌ یاد عمرانی، افزود: زنده یاد عمرانی بخش زیادی از توانش را صرف پرورش نسل جوانی از شعرا کرد.

فرماندار دیر با اشاره به برگزاری یادواره شهدای محرم 57 انقلاب اسلامی شهرستان دیر در پنج‌شنبه هفته جاری ادامه داد: همایش تجلیل از حماسه‌سازان محرم 57 شهرستان دیر ساعت 18:30 پنجشنبه هفته جاری در محل مصلی نماز جمعه دیر با سخنرانی حضرت آیت‌الله حسینی‌بوشهری نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و شهدا در راه اسلام و کشور از باارزش‌ترین چیز زندگی خود که همان جان انسان است، گذشتند و همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: خدمت بی‌منت به مردم، نعمتی الهی و افتخار بزرگی برای مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/66005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول