اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

بازدید مدیرکل عمرانی سازمان فنی و حرفه‌ای از یک پروژه در هیرمند

مدیرکل عمرانی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ظهر امروز از ساختمان اداری و آموزشی نمایندگی فنی و حرفه‌ای در هیرمند بازدید کرد.

بازدید مدیرکل عمرانی سازمان فنی و حرفه‌ای از یک پروژه در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، داوود ناصری‌امید ظهر امروز در بازدید از پروژه احداث ساختمان اداری و آموزشی نمایندگی فنی و حرفه ای شهرستان هیرمند اظهار داشت: در راستای رعایت عدالت آموزشی، فنی و حرفه ای کشور در اقصی نقاط کشور، زیرساخت های لازم را در چند سال اخیر احداث و به بهره‌برداری رسانده است.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: یکی از مشکلات کنونی جامعه ما بیکاری است که برای برون رفت از این معضل یکی از راهکارهای اصلی توسعه آموزش‌های مهارتی است که می‌تواند ما را در رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار کمک کند.

این مسئول متذکر شد: در راستای استفاده از اعتبارات طرح ملی توسعه استان شش پروژه احداث ساختمان نمایندگی فنی و حرفه‌ای در نقاط محروم استان مدنظر گرفته و پروژه ساختمان اداری و آموزشی فنی و حرفه‌ای هیرمند با پیشرفت 50 درصدی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ناصری‌امید در پایان اذعان داشت: در شهرستان‌های نیکشهر، سرباز و خاش در مرکز این شهرستان‌ها سه خوابگاه شبانه روزی در نظر گرفته شده که در حال حاضر با پیشرفت 60 درصدی در حال انجام است.‬

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول