اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عباس‌آباد خواستار شد

نظارت ویژه بر پروژه‌های عمرانی شهرستان عباس‌آباد

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به اینکه مدیران متعهد باید متخصص هم باشند خواستار نظارت ویژه بر پروژه‌های عمرانی این شهرستان شد.

نظارت ویژه بر پروژه‌های عمرانی شهرستان عباس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، سید امیر حسینی‌جو صبح امروز در جلسه تخصصی با کارشناسان این فرمانداری اثربخشی مدیران در ادارات مربوطه را از موارد مهم برشمرد.

وی افزود: ارتقای میزان اثربخشی مدیران ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در حوزه کاری از اولویت‌های مهم این فرمانداری است بنابراین مدیران متعهد باید متخصص هم باشند.

فرماندار شهرستان عباس‌آباد با تأکید بر پیگیری جدی امورات محوله از سوی کارشناسان خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید باید نگاه امیدوارکننده‌ای در تمام امور از خود برجا بگذاریم و نباید اکتفا به قالب پُست داشته باشیم پس کارشناسان باید خلاق و تحلیل‌گر واحد خود و مشرف به تمام امور باشند.

حسینی‌جو پیگیری جدی در امور محوله، نظارت ویژه بر پروژه‌های عمرانی، توجه به نکات امنیتی، داشتن انضباط کاری، نظارت، بازرسی و ارزیابی ادارات، تکریم ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی شفاف، برنامه‌ریزی صحیح در برگزاری جلسات و کمیسیون‌ها، تدوین برنامه ماهیانه و سالانه را خواستار شد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول