اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اولویت بودجه 93 باید پروژه‌های عمرانی باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بررسی و تصویب بودجه سال 93 باید پروژه‌ها و کارهای عمرانی در اولویت قرار گیرد.

اولویت بودجه 93 باید پروژه‌های عمرانی باشد

ابراهیم نکو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور مربوط به مسائل اقتصادی است و در سال‌های گذشته به دلایل مختلف مردم از نظر اقتصادی معضلات بسیاری را متحمل شدند.

وی تصریح کرد: مسائلی چون تحریم‌ها و برخی مشکلات مدیریتی موجب شد که مردم تورم کم‌سابقه‌ای را تجربه کنند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس گفت: به طور قطع این لایحه از سوی نمایندگان با دقت بسیاری مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و باید اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در اولویت قرار گیرد.

نکو افزود: در سال‌های گذشته طرح‌های عمرانی متعددی به تصویب رسیده که به دلیل مشکلات مالی و عدم تخصیص اعتبارات و بودجه کافی نیمه‌تمام مانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه باید تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در اولویت قرار گیرد، چراکه با تکمیل و بهره‌برداری از آنها بخش مهمی از نیازهای اقتصادی تامین شده و با افزایش اشتغال در بهبود وضعیت معیشتی مردم موثر خواهد بود.

*نباید بودجه کشور متکی به درآمدهای نفتی باشد

نکو ادامه داد: یکی از اشکالات اصلی مدیریت اقتصادی کشور این است که در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین هزینه جاری کشور به درآمدهای نفتی متکی هستیم.

وی افزود: این در حالی است که دولت‌ها نیز به این اشکال اذعان دارند، اما اقدام جدی برای عدم اتکا به درآمدهای نفتی صورت نگرفته که خود این امر نیز دلایل و عوامل مختلفی دارد.

نماینده مردم رباط کریم در پایان اظهار‌امیدواری کرد؛ امسال در بررسی لایحه بودجه کل کشور سال 93 اقدامات مفیدی از سوی مجلس و کمیسیون تلفیق برای عدم اتکا به درآمدهای نفتی صورت گیرد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول