اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

تحقق 12 درصدی بودجه عمرانی قزوین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: بودجه عمرانی استانداری قزوین 127 میلیارد تومان است که تنها 12 درصد آن تخصیص یافته است.

تحقق 12 درصدی بودجه عمرانی قزوین

به گزارش خبرنگار فارس از قزوین، منوچهر حبیبی بعد از ظهر امروز در نشست رسیدگی به مشکلات کوهین اظهار داشت: بسیاری از مشکلاتی که منجر به کندی در اجرای پروژه‌های عمرانی در قزوین شده، ناشی از کمبود اعتبارات است و تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های عمرانی قزوین در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: محدودیت‌های قانونی و در برخی از مواقع اعتبارات کم پروژه‌های عمرانی موجب می‌شود تا نتایج مثبتی در خصوص فعالیت‌های عمرانی استان صورت نگیرد اما هر مسئولی وظیفه دارد تا از مشکلات مردم به طور شایسته گره‌گشایی کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآور شد: بودجه عمرانی استانداری قزوین 127 میلیارد تومان است که تا امروز تنها 12 درصد از آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال با پیگیری‌های انجام شده تخصیص اعتبارات عمرانی استان قزوین به 25 درصد افزایش می‌یابد، یادآور شد: بی‌تردید همکاری شوراها و دهیاران با دستگاه‌های اجرایی ظرفیت عظیمی را برای برطرف کردن مشکلات روستاها ایجاد می‌کند.

حبیبی همکاری دستگاه‌های اجرایی و شوراها و دهیاری‌ها را عامل شتاب‌ گرفتن پروژه‌های عمرانی عنوان و خاطرنشان کرد: بومی‌سازی ظرفیت‌ها و همچنین بهره‌مندی از قابلیت‌های گردشگری هر منطقه می‌تواند به پیشبرد اهداف آن ناحیه کمک کند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با تشریح ارتباط مهاجرت روستاییان به شهرها و ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد: میزان مهاجرت روستاییان به شهرها ارتباط مستقیم با ارائه خدمات از سوی دستگاه‌های اجرایی دارد که می‌توان با فراهم کردن نمودار مهاجرت معکوس از این مهم جلوگیری کرد.

وی در خصوص مشکلات گازرسانی، بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی کوهین مطالبی عنوان کرد و افزود: با مشارکت 40 درصدی شرکت گاز، 30 درصدی فرمانداری و همچنین 30 درصدی مردم حفاری‌های شرکت گاز انجام خواهد شد. 

حبیبی یادآور شد: همچنین از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی تا 20 روز آینده با خرید انشعاب توسط مردم فاضلاب روستا به کندی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/2667/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول