اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خبر داد

اجرای بیش از 12 هزار طرح عمرانی بسیج سازندگی در نقاط محروم کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم‌الانبیاء گفت: بسیج سازندگی تاکنون ۱۲هزار و ۴۵۹ طرح عمرانی در نقاط محروم اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

اجرای بیش از 12 هزار طرح عمرانی بسیج سازندگی در نقاط محروم کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید ضیاء‌الدین حزنی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بوشهر با بیان اینکه این نهاد در راستای محرومیت‎زدایی فعالیت می‌کند، گفت: از ثمراتی که محرومیت‌زدایی برای مردم در بردارد می‌توان به حل مشکلات آنان در بخش عمومی خانه بهداشت، مسجد، راه، آب آشامیدنی، آبخیزداری، فضای آموزشی و دیگر طرح‌های مورد نیاز مناطق اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم‌الانبیاء بهبود وضعیت معیشت مردم، مستحکم‌تر شدن پیوند مردم با نظام، چشاندن طعم عدالت و تاثیر در زندگی محرومین، ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت جامعه را از مهم‌ترین ثمرات محرومیت‎زدایی عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی تاکنون در استان‌های کمتر برخوردار 12 هزار و 459 طرح اجرا کرده است که بیش از 91 میلیارد ریال تاکنون در این بخش سرمایه‌گذاری کرده است.

وی ساخت 2 هزار کیلومتر راه روستایی و آبرسانی به 33 هزار هکتار اراضی کشاورزی را مورد اشاره قرار داد و گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی توسط نیروی زمینی سپاه، قرارگاه‌های حمزه سیدالشهدا، مدینه، ثامن، سیدالشهدا، و خاتم‌الانبیاء اجرا شده است..

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم‌الانبیاء از ساخت 14 موج‎شکن توسط نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: این موج‎شکن‌ها در نقاط محروم استان بوشهر با تلاش منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اجرا شده است که 800 میلیارد ریال سرمایه‎گذاری شده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول