اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد

شناسایی چالش‌ها و مشکلات حوزه عمرانی گلستان

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری گلستان گفت: مدیران باید علاوه بر اجرای برنامه‎‎های سال جاری، به شناسایی چالش‌ها و مشکلات این حوزه اهتمام کنند

شناسایی چالش‌ها و مشکلات حوزه عمرانی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا مروتی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان اظهار داشت: مدیران باید علاوه بر اجرای برنامه‎‎های سال جاری، به شناسایی چالش‌ها و مشکلات این حوزه اهتمام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران حوزه عمرانی استانداری برای حل مشکلات احتمالی، رفع موانع و تصمیم‎سازی در این حوزه، پیشنهادات خود را به معاونت عمرانی ارائه کنند.

تاکید معاون استاندار گلستان بر به‎روز‎رسانی بانک اطلاعات معاونت عمرانی

مروتی در این نامه با تاکید بر به‎روزرسانی بانک اطلاعات حوزه معاونت عمرانی تصریح کرد: مجموعه کارکنان معاونت عمرانی استانداری گلستان از پیگیری و به‎‎روزرسانی بانک اطلاعات این معاونت که در سایت تخصصی  «www.civilplanning.ir» تعبیه شده است، غافل نشوند.

وی یادآور شد: در این سایت برنامه‎های هر اداره کل به طور جداگانه قرار داده شده و هر نیرو از مجموعه نسبت به اطلاع‎رسانی از فعالیت‎های خود برای تحقق برنامه‎ای که به وی واگذار شده، اطلاع‎رسانی ‎کند.

خدمت به مردم نصب‎العین همه امور قرار داده شود

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به نامه استاندار گلستان در زمینه پیشبرد بهتر امور توسط کارکنان استانداری ادامه داد: در این نامه بر مدیریت صحیح منابع و پرهیز از هزینه‎های غیرضروری در شرایط موجود تاکید شده است.

مروتی متذکر شد: استاندار گلستان در این نامه با تاکید بر جدیت در انجام امور محوله از مدیران مجموعه استانداری خواسته است تا گزارش مکتوبی از برنامه‎ها و طرح‎های در دست اجرا همراه با چالش‎ها و راهکارها را از به مراجع ذیربط ارائه کنند.

به گفته وی، برای نیل به نتیجه بهتر کارکرد همه نیروها استانداری گلستان به ویژه مدیران و کارکنان حوزه معاونت عمرانی استانداری باید خدمت به مردم نصب‎العین همه امور قرار داده شود.

انتهای پیام/83002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول