اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌ بار در شهرکرد

اساتید چهارمحال و بختیاری با اصول جنگ نرم آشنا می‎شوند

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم ویژه اساتید دانشگاه‌های استان در شهرکرد خبر داد.

اساتید چهارمحال و بختیاری با اصول جنگ نرم آشنا می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این کارگاه، اظهار کرد: آموزش فرماندهان جنگ نرم از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن تأکید کرد و گفت: کارگاه آموزشی جنگ نرم ویژه اساتید دانشگاه برای اولین بار در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

بسیج تاریخ برگزاری این همایش را سوم دی ماه امسال عنوان کرد و افزود:  120 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان اعم از برادر و خواهر به مدت سه روز در این کارگاه آموزشی که در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری از دعوت اساتید مجرب کشوری برای حضور در کارگاه فرماندهان جنگ نرم خبر داد و اضافه کرد: جمعی از هادیان سیاسی سپاه و بسیج نیز در این کارگاه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/68001/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول