اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه:

تغییر در سبک زندگی اسلامی نقشه‌ دشمن در جنگ نرم است

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه گفت: دشمن در جنگ نرم بر تغییر روش‌ها و اعمال ما تأکید دارد و یکی از این روش‌ها تغییر در سبک زندگی است.

تغییر در سبک زندگی اسلامی نقشه‌ دشمن در جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسین شجاعی ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان شاهرود که به مناسبت هفته بسیج و با حضور بیش از 200 نفر در حسینیه روستای سعدآباد برگزار شد، در سخنانی با تبریک هفته بسیج و با اشاره به جنگ‏های سخت و نرم اظهار کرد: در جنگ سخت، اگر شهیدی دادیم، آن را با عزت و افتخار تجلیل می‏کردیم ولی در جنگ نرم افرادی که کشته می‌شوند، از نظر مردم منفورترین افراد هستند؛ چون کار و عمل آنها منفی است.

وی افزود: مردم ایران در همه صحنه‌ها به ندای رهبرشان لبیک گفته‏اند؛ اما در مورد سبک زندگی اسلامی خوب عمل نکرده‌ایم.

شجاعی تصریح کرد: در این عرصه هم لازم است تا همه مردم با عزم راسخ در تغییر سبک زندگی خود اهتمام داشته باشند تا بتوانیم سبک زندگی اسلامی را در جامعه اسلامی خود فرهنگ‌سازی کنیم.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ نرم تلاش بر تغییر روش‌ها و اعمال ما دارد و یکی از این روش‌ها تغییر در سبک زندگی ماست که متأسفانه خود نیز بدان توجه نداریم.

وی با بیان اینکه اسلام بر سادگی تأکید دارد، اظهار کرد: زندگی تجملی و توجه به مادیات با اسلام سازگار نیست و غربی است و این نوع زندگی، ما را از اسلام جدا می‌کند و دشمن همین را می‌خواهد.

شجاعی تأکید کرد: دشمن تحریم و فشار اقتصادی می‌آورد؛ چرا که می‌داند اگر مردم در فشار اقتصادی باشند، تحمل نکرده و به نظام حمله می‌کنند، اما این برای یک جامعه اسلامی جواب نمی‌دهد؛ همان‏گونه که برای کشور ما نتیجه مورد نظر آنها را نداشته است.

وی بیان کرد: دشمن با ابزار خود تلاش می‌کند فکر، عقیده و روش زندگی ما را دگرگون کند و یکی از قوی‌ترین ابزارهای او، ماهواره و شبکه‌های آن است که هم در جنگ نرم و هم تغییر سبک زندگی ما تأثیر می‏گذارد.

شجاعی خاطر نشان کرد: همه باید توجه داشته باشیم که خانواده نقطه هجمه دشمنان است و با تغییر در نظام خانواده‌ها می‌تواند جامعه را تغییر دهند و به تغییر نظام امیدوار باشند.

وی با بیان اینکه بصیرت بسیار مهم است، افزود: بی‌بصیرتی باعث شد تا امام حسین(ع) به مسلخ بروند و بعد از آن توبه کردن فایده‌ای ندارد؛ جز التیام زخم‌های بر جای مانده و نوش‏دارو بعد از مرگ سهراب است.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه تصریح کرد: باید همه مراقب باشیم و بدانیم که این جنگ بی‌صدا و آرام است و دشمن بدون عجله و با آرامی برای تغییر آمده و ما باید بسیار مراقب باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول