اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز:

بسیج و سپاه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز گفت: عده‌ای بر این باورند که با درجه سرهنگی نمی‌توان کار فرهنگی کرد، در صورتی که سپاه و بسیج با بهره‌گیری از ولایت و رهبری در خط مقدم جنگ‌های نرم، سخت و نیمه‌سخت قرار گرفته است.

بسیج و سپاه در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای محرم دوران دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: با ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایران، سپاه شاهد بسیج‌هراسی از سوی دشمنان داخلی و خارجی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان داخلی و خارجی با مایوس شدن حمله نظامی از سوی استکبار علیه ایران اسلامی با ترویج و گسترش فرهنگ بی‌بندوباری از طریق ماهواره و جنگ‌ سایبری قصد خوش‌خدمتی و  نوکری اربابان خود را دارند، که این ترفند با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت‌افزایی امت همیشه در صحنه  نقش برآب شده است.

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: برای مقابله با ماهواره که یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن است، با اطلاع‌رسانی به‌موقع و با تحویل داوطلبانه ماهواره اقدام به اهدای دستگاه دیجیتال به جای آن کرده که با استقبال آحاد مردم روبه‌رو شد.

گرامی بیان داشت: با اجرایی شدن طرح داوطلبانه ماهواره و جایگزینی آن به دستگاه دیجیتالی شبکه‌های استانی شاهد شکست دیگر دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران هستیم.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت‌افزایی دینی از دیگر اهداف و برنامه‌های بسیج در مقابله با توطئه‌های دشمنان است، که در این مورد تمام پایگاه‌های مقاومت در سراسر این استان پیشگام این طرح هستند.

در پایان این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس با لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2448/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول