اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شاهرود:

فرهنگ بسیجی سنگر دفاع در برابر جنگ نرم است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: فرهنگ بسیجی نشأت گرفته از اسلام، سنگر دفاع در برابر جنگ نرم است.

فرهنگ بسیجی سنگر دفاع در برابر جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی احمدیان ظهر امروز در یادواره چهار تن از شهدای روستای قهج که با حضور 100 نفر در حسینیه روستای قهج بسطام برگزار شد، با اشاره به مقام رفیع شهدا اظهار کرد: شهدای ما به خاطر دفاع و حفظ دین به شهادت رسیدند؛ نه جنگ و دعوای بی‏هدف و ما باید این را خوب بدانیم؛ چرا که دشمن تلاش می‌کند با القائات خود دفاع مقدس را به گونه‌ای دیگر تفسیر و بیان کند.

وی با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج عید بزرگی بوده و بسیجی کسی است که همانند امام علی (ع) همه وجودش وقف اسلام و خدمت به مردم باشد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: در بسیج تمام قشرهای جامعه شرکت دارند و به گفته امام عزیزمان تمام آحاد ملت بسیجی هستند.

احمدیان تصریح کرد: حضرت امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت است و بسیجیان و شهدای ما به امام حسین(ع) اقتدا کردند و مسافران ویژه این کشتی شدند.

وی بیان کرد: شهدا به همین دلیل که در کشتی نجات اباعبدالله الحسین (ع) هستند، چراغ راه ما شده‌اند تا راه را به ما نشان دهند و این چراغ از همان مصباح الهدی امام حسین(ع) نور می‌گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود خاطر نشان کرد: هر کس دلش برای نظام جمهوری اسلامی بسوزد، بسیجی است و باید بدانیم که سنگر دفاع ما برابر جنگ نرم، همین فرهنگ بسیجی نشأت گرفته از اسلام است.

وی افزود: جنگ نرم مثل قطره قطره باران است که سنگ را سوراخ می‌کند و باید دشمن‏شناس باشیم و با ایمان عمیق و تلاش مخلصانه و بصیرت حرکت کنیم.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول