اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود:

بسیج در جنگ نرم مانند جنگ سخت قدرتمند وارد شود

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود گفت: بسیج باید در جنگ نرم امروز دشمن مانند جنگ سخت محکم و قدرتمند ظاهر شود و دشمن را به عقب وادارد.

بسیج در جنگ نرم مانند جنگ سخت قدرتمند وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏الاسلام سیدرضا مرتضوی ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی هفته بسیج ویژه اعضای بسیج اصناف شاهرود که با حضور بیش از 70 نفر در فاطمیه شهرک جوادیه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: حضور در بسیج و بسیجی ‎شدن لیاقت می‏خواهد؛ چرا که امام راحل (ره) که بنیان‎گذار بسیج است، می‏فرماید «از خدا می‎خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند».

وی افزود: این جمله امام خمینی (ره) نشان می‏دهد بسیج چقدر دارای ارزش و مقام و اعتبار است که بنیان‎گذار انقلاب اسلامی که با قلبی آرام از این دنیا رخت بربست از خدا می‏خواهد در آن دنیا با بسیجیانش محشور و همراه شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: بسیج یک تفکر متعالی است که امام آن را برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی برای آیندگان به ودیعه گذاشت و از آن‎ها خواست مراقب آن باشند که اگر نباشند در آتش غضب خداوند گرفتار خواهند شد.

مرتضوی با اشاره به رسالت بسیج در برهه کنونی گفت: بعد از گذشت جنگ سخت دشمن به جنگ نرم روی آورد و نسل جوان ما را هدف قرار داد و بسیج نیز با تغییر رویکرد خود برای دفاع از کیان اعتقادی و دینی ملت وارد عمل شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود افزود: تشکیل حلقه‏های صالحین و توجه به ابعاد معرفتی، تربیتی و بصیرتی جامعه و به خصوص بسیجیان در جنگ نرم مورد توجه بسیج است و تلاش دارد با این روش برابر جنگ نرم دشمن نیز ایستادگی جانانه کند.

مرتضوی تصریح کرد: امروز بسیجیان ما باید معرفت و بصیرت را در خود و جامعه بیش از پیش تقویت کنند تا توطئه دشمنان به نتیجه نرسد و تلاش آنها در انحراف جامعه و به خصوص بسیجیان ناکام بماند.

انتهای پیام/2249/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول