اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

بسیج نقطه اتکا به جوانان است

فرماندار تاکستان با بیان اینکه بسیج نقطه اتکا به جوانان است، گفت: ایستادگی جوانان بسیجی به تأسی از عاشورا برای مقابله با دسیسه‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بسیج نقطه اتکا به جوانان است

علی اکبریان در حاشیه دیدار با جمعی از بسیجیان شهر اسفرورین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه گسترش ایثار، شهادت طلبی، پیروی از ولایت فقیه و عطف به آرمان‌های انقلابی از ویژگی‌های بسیجیان است، اظهار داشت: بسیج پایگاهی برای شناخت، معرفت، نشان‌دادن ایمان، از خودگذشتگی، سعادت و دریچه‌ای به سوی خالق هستی است.

وی جهاد برابر ظالمان و کفار را وظیفه آحاد مسلمانان برشمرد و افزود: ایستادگی جوانان بسیجی به تأسی از عاشورا برای مقابله با نیرنگ‌ها و دسیسه‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار تاکستان لزوم هوشیاری برابر اهداف پلید دشمنان را مهم خواند و تصریح کرد: گرامیداشت یاد شهدا، دیدار با خانواده‌‌های آنان و گسترش حلقه‌های صالحین تأثیرات فراوانی روی جامعه و جوانان دارد؛ چنانچه در حال حاضر وظیفه بسیج در این برهه از زمان مشخص شده است.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان بیان کرد: انسان‌ها در این دنیا در قبال دوری از گناه و حرام پاداش گرفته و ما باید ناظر بر اعمال خویش باشیم چنانچه امام حسین(ع) از بندگان مخلص و انسان برتر نزد خداوند است که فرهنگ عاشورا را جاری و ساری کرد.

امام جمعه شهر اسفرورین پیرامون ضرورت مهدویت‌شناسی تصریح کرد: امام عصر (عج) شاهد و ناظر بر کردار انسان‌ها است و ما باید با مطالعه و تحقیق از امام برحق از زندگی و سیره آن حضرت بهره‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند شویم.

وی برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی بسیج را عاملی برای گسترش فضای معنوی در جامعه دانست و ابراز داشت: مکتب امام حسین(ع) همواره درس انسان‌سازی است و بنابر فرمایش امام حسین(ع) مردم باید آگاه باشند که دنیا خانه ناپایدار است و باید توشه همراه داشته باشیم.

امام جمعه شهر اسفرورین پیرامون رشادت‌های رزمندگان در ایام دفاع مقدس تأکید کرد: در ایام دفاع مقدس مجموعه انسان‌های رشید برای تعالی کشور و انقلاب برخواسته و با پیروی از ولایت فقیه کشور را از گزند تهاجم حفظ کردند.

زارعی با بیان اینکه بسیجیان امروز در صحنه‌های علمی، فکری، عدالت و ولایت‌مداری با رهبری عهد و پیمان بسته‌اند، اضافه کرد: مسئولان نظام اسلامی باید روحیه بسیجی را سرلوحه خویش قرار دهند چراکه بسیج لایه مستحکم برابر نفوذ دشمنان است.

امام جمعه شهر اسفرورین ساخت و رونمایی از دستاوردهای مختلف به دست متخصصان در زمینه‌های دفاعی و تکنولوژی را مهم دانست و ادامه داد: این در حالی است که دشمنان با تحریم‌های یک سویه به دنبال تعلیق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی نظام اسلامی هستند.

زارعی با بیان اینکه بخش اسفرورین 87 شهید را در طول دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، عنوان کرد: عملکرد بسیج در طول انقلاب جایگاه و منزلت این نهاد مقدس را ترسیم کرده و نقش بسیج همواره سازنده و مؤثر بوده است.

امام جمعه شهر اسفرورین کسب مقام‌های علمی جوانان بسیجی در صحنه‌های مختلف را ستودنی خواند و بر پایداری برابر آرمان‌ها و اصول حقیقی دین مبین اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/خ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول