اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

بسیج دانشجویی بیماری‌های وارده از سوی دشمن را از بین می‌برد

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: بسیج دانشجویی بیماری‌های وارده از طریق دشمن به دانشگاه را از بین می‌برد.

بسیج دانشجویی بیماری‌های وارده از سوی دشمن را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام مهدی کاظمی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با اشاره به شاخص‌های بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: ارتباط با خدا، در راه رضای خدا کار کردن، گمنام و بی‌نشان بودن، حضور در صحنه داشتن، مسئولیت‌پذیر و دلسوز انقلاب بودن از شاخص‌های بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج در پرتو معنویت رشد کرده و در تمام عرصه‌ها با اتکا به خداوند و معنویت توانسته کارهای عظیمی را انجام دهد افزود: اساس کار و خمیرمایه پیشرفت‌ها معنویت است و تا زمانی که به معنویت مجهز نشویم نمی‌توانیم کارهای عظیم را انجام دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه بسیج نشان داده که اهل ارتباط با خدا است، اقدامات بسیج را در راه رضای خداوند برشمرد و تصریح کرد: بسیج اهل گمنامی و بی‌نشانی است و برای پست و مقام کار نمی‌کند.

کاظمی با بیان اینکه بسیج در عرصه علم نیز به طور گمنام وارد می‌شود و به دنبال اسم نیست اضافه کرد: بسیج ضمن اینکه عارف و به دنبال معرفت بوده و اهل راز و نیاز با خدا است، به موقع در تمام عرصه‌ها وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج حضور خود را به رخ دشمن می‌کشد ادامه داد: بسیج دلسوز انقلاب و مسئولیت‌پذیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: در بسیج دانشجویی به دنبال بیان پیام‌های انقلاب و اجرای آن‌ها هستیم و در مقابل تمام سختی‌ها و مشکلات ایستادگی می‌کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: هجمه‌های دشمن را با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق خنثی می‌کنیم.

در این جلسه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز، فلسفه وجودی بسیج به ویژه بسیج دانشجویی را همان فلسفه عاشورا و کربلا دانست و گفت: بسیج دانشجویی بیماری‌های وارده از طریق دشمن به دانشگاه را از بین می‌برد، از این رو به دنبال واکسینه کردن دانشگاه هستیم.

وحید زارع با بیان اینکه راه مجموعه بسیج دانشجویی همان راه انبیا است ابراز داشت: این راه با سختی‌های بسیاری همراه بوده اما باید ایستادگی کرد.

در این جلسه که با حضور مسئولان دانشگاه آزاد شیراز، ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و دانشجویان بسیجی شیراز برگزار شد، از زحمات محمد حسین نصرنیا مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز تجلیل و وحید زارع به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/2448/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول