اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

بسیج جلودار حماسه اقتصادی در کشور است

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه و بسیج بر اساس منویات رهبر انقلاب جلودار برنامه‌های اقتصادی هستند.

بسیج جلودار حماسه اقتصادی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، علی قاسمی در ارتباط با نقش بسیج و سپاه در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بسیج نخستین سازمانی است که توانست با اطاعت از منویات رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جلودار برنامه‌های این حوزه باشد.

وی با بیان اینکه سه ماموریت در سپاه بر اساس اجرای اقتصاد مقاومتی وجود دارد، افزود: ماموریت نخست ما بر مبنای کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی است، البته به گونه‌ای که به آمادگی رزمی لطمه‌ای وارد نشود.

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: ماموریت دوم سپاه نیز قرارگاه سازندگی است که با انجام پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و دوردست و مکان‌هایی که اصولا پیمانکار شخصی یا دولتی به دلیل هزینه‌های بالا رقبتی برای انجام آن نشان نمی‌دهد و یا توان پشتیبانی مالی را ندارد، بسیج سازندگی به کمک دولت می‌آید.

قاسمی تصریح کرد: ماموریت سوم سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی در قالب سازمان بسیج انجام می‌شود که عموما مجری آن بسیج سازندگی ناحیه‌ها و شهرستان، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت هستند.

وی افزود: وظیفه بسیج در حقیقت کمک به معیشت مردم و کمک به اشتغال‌زایی در این مقطع زمانی تحریم اقتصادی است.

معاون هماهنگ‌‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیج با اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی بستر کار را با پشتیبانی نهادها فراهم کرده است.

قاسمی با بیان اینکه سپاه در چند عرصه تولیدی مشغول به فعالیت است، اذعان داشت: سازمان بسیج سازندگی در عرصه‌های تولید مرغ بومی و مادر و واگذاری آن به روستاییان، تولید قارچ، تولید کود ورمی کمپوست کمک به پایین آوردن هزینه کشاورزان و باغ‌داران می‌کند.

انتهای پیام/69025/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول