اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

تفکر بسیجی مایه ترقی دانشجوی متعهد ایرانی است

فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: تفکر بسیجی بر پایه اخلاص و التزام به ارزش‎های دینی مایه پیشرفت دانشجوی متعهد و بیمه ‎شدن نسل جوان مقابل شبیخون فرهنگی است.

تفکر بسیجی مایه ترقی دانشجوی متعهد ایرانی است

سیدمحمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، ضمن گرامیداشت 16 آذر سالروز شهادت سه تن از دانشجویان ولایت‎مدار کشورمان به دست مزدوران رژیم پهلوی و روز دانشجو اظهار کرد: استعمارستیزی و مقابله با زیاده‌خواهی ایادی شیطان خصلت دانشجویان بصیر ایرانی است که در طول تاریخ کشورمان قبل و بعد از انقلاب اسلامی این ویژگی را ثابت کرده‌اند.

وی افزود: دانشجویان و دانشمندان جوان، با استعداد و بسیجی کشورمان بارها با پیشرفت‌های علمی خود در صنایع پزشکی، نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی، نظامی و انرژی هسته‌ای جهانیان را مبهوت کرده‌اند و بی‌شک این جوانان می‌توانند با رشد هم‎زمان در تعهد و تخصص به فرماندهان جبهه جنگ نرم بدل شوند.

حسینی تأکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان غربی‌شان که خود را در جبهه‌های نظامی و اقتصادی مقابل ملت ایران شکست خورده یافته‌اند، تنها راه غلبه بر فرهنگ غنی و اعتقادات راسخ مردم مسلمان ما را کم‎رنگ کردن ارزش‌های ایرانی و اسلامی، ضربه زدن به بنیان خانواده‌، رواج بی‌بند و باری و ارزش‌های مادی در جامعه از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و سایر وسایل ارتباط جمعی می‌دانند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به تهاجم وسیع فرهنگ غرب با استفاده از رسانه‌های بی‎شمار خود و با هدف ایجاد انحراف و ابتذال در نسل جوان کشورمان و به ویژه دانشجویان تصریح کرد: تأکیدات مکرر و مداوم مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری مسئولان و متصدیان فرهنگی کشور، دست‎اندرکاران آموزش عالی و آحاد مردم نشان‎گر اهمیت بسیار مقوله فرهنگ در جامعه و نظام اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان شجاع ایرانی امروز باید با تفکری بسیجی گام‌های بلند علمی و پیشرفت‌های خود در سال‌های گذشته و زیر فشار تحریم‌های دشمن را استمرار داده و با سرعت بیشتر ادامه دهند.

حسینی از فعالان بسیج دانشجویی و دیگر مجموعه‌ها و تشکلات دانشجویی خواست تا فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اعتقادی خود را مطابق با سرعت رشد علم و انتقال اطلاعات در سطح جهان پیشرفت و ارتقا داده و به‎روز کنند تا بتوانند هر چه بیشتر و مؤثرتر فعالیت کنند.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول