اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز دانشجو صورت می‌گیرد

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی در قزوین

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین از تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی و دانشگاهیان این استان خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 14 روز سه‌شنبه، 19 آذر ماه در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی در قزوین

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: 16 آذر سال 1332 یادآور شهادت  دانشجویانی است که فریاد استکبارستیزی آنها پایه‌های کاخ سفید را لرزاند.

وی افزود: امروز دانشجویان ایرانی پایدارتر و قدرتمندتر از گذشته حرکت خود را با محوریت استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری ادامه می‌دهند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ملت بزرگ و غیور ایران هیچ‌گاه مواضع، رفتار، سلطه‌خواهی و فجایع انجام شده از سوی آمریکا و اسرائیل را در سطح دنیا، خاورمیانه و به خصوص ایران از یاد نمی‌برد.

برزگر با اشاره به تجمع بزرگ دانشجویان بسیجی و دانشگاهیان استان قزوین بیان کرد: این مراسم از ساعت 14 روز سه‌شنبه، 19 آذر ماه در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، رؤسای دانشگاه‌های استان، دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و با سخنرانی سردار آبنوش برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: اجرای سرودهای انقلابی از سوی خواننده متعهد، حامد زمانی از دیگر برنامه‌های این مانور فرهنگی است.

گردهمایی سرحلقه‌های صالحین بسیج اساتید

رئیس سازمان بسیج اساتید استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به همت سازمان بسیج اساتید استان قزوین گردهمایی مجموعه مسئولان، اساتید فرهیخته و سرحلقه‌های صالحین در دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین برگزار شد.

جلال فارسی هدف از برگزاری این گردهمایی را تقویت و ارتقای باورهای دینی در بین حلقه‌ها و بررسی مسائل دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی عنوان کرد.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول