اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانش‏آموزی شاهرود:

طرح ویژه اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در شاهرود اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود گفت: طرح ویژه اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در مدارس خاص شاهرود اجرا می‏شود.

طرح ویژه اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در شاهرود اجرا می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در خصوص اجرای این طرح اظهار کرد: طرح ویژه اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در مدارس خاص (استعدادهای درخشان) شاهرود اجرا می‌شود.

وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و مصون‌سازی دانش‌آموزان متعهد علمی و نخبه برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان از اهداف این طرح است.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: کمک به نهاد آموزش و پرورش به منظور غلبه فضای ارزشی در عین ارتقای علم و کمک به سطح فرهنگی، تربیتی، معرفتی و بصیرتی دانش‌آموزان از دیگر اهداف طرح است.

اسماعیلی تأکید کرد: این طرح در جلوگیری از رسوخ مسموم فرهنگ بیگانه به مدارس خاص که مهم‏ترین کانون پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، دارای اهمیت است.

وی بیان کرد: حضور میدانی دانش‌آموزان در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و آشنایی بیشتر با دستاوردهای نظام و انتقال میراث دفاع مقدس با این طرح در مدارس خاص اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود افزود: نگاه خاص به دانش‌آموزان نخبه که با توطئه فریبنده قدرت و جذب در مراکز علمی بین‌المللی بتوانند همچون سربازی مخلص از آرمان‌های نظام دفاع کنند، با این طرح تحقق خواهد یافت.

اسماعیلی با استناد به سخن رهبر فرزانه انقلاب گفت: رهبری می‌فرمایند «چیزی که ما به شدت نیازمند آن هستیم قشر جوان است و به خصوص جوان اهل علم و فرزانه و بالقوه اداره‌کننده بخشی از آینده این کشور» و با توجه به این موضوع این طرح اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این طرح در دبیرستان‌های دوره اول و دوم دخترانه و پسرانه فرزانگان و شهید بهشتی شاهرود با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش‏آموزی و مرکز ملی استعدادهای درخشان کشور اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‏آموزی شهرستان شاهرود تصریح کرد: این طرح در مدارس خاص سراسر کشور اجرایی شده است و با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های خاص در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در این مدارس تلاش خواهد شد.

انتهای پیام/74006/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول