اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قزوین:

بسیج در متن جامعه حضور دارد

فرمانده سپاه ناحیه قزوین گفت:‌ بسیج نهادی مردمی است که در متن جامعه حضور دارد و همواره در تمام عرصه‌های مورد نیاز با صلابت وارد شده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

بسیج در متن جامعه حضور دارد

عباس کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با تشریح اهداف بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی مردمی است که در متن جامعه حضور دارد و همواره در تمام عرصه‌های مورد نیاز با صلابت وارد شده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی افزود: خدمت‌رسانی به عموم مردم یکی از اهداف ویژه بسیج است چراکه بسیج برای تحقق تمدن اسلامی بر مبنای یک الگوی مناسب اسلامی با تمام توان گام برمی‌دارد.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین در تعریف تمدن اسلامی بیان کرد: تمام اصول و پایه‌های تمدن اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآن و احکام اسلام است.

کاظمی با اشاره به برنامه‌های بسیج اذعان داشت: بسیج دارای برنامه‌ای ویژه و بلند مدت است که تمام عرصه‌‌های فرهنگی، آبادانی، امنیتی، ورزشی و سایر موارد را در بر می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌های گسترده دیگری برای بسیج تهیه و تدوین شده است که قطعاً اجرای آنها تحولات شگرفی را در کشور ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه قزوین گسترش و تقویت حلقه‌های صالحین را یکی از برنامه‌های خاص بسیج خواند و عنوان کرد: زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج)، هدف نهایی برپایی این حلقه‌ها است.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول