اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرگان:

نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی مهم‌ترین دغدغه بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان، عملیاتی کردن سبک زندگی اسلامی را یکی از مهم‌ترین و اساسی‎ترین دغدغه‎های بسیج عنوان کرد.

نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی مهم‌ترین دغدغه بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس سیامرزکوهی عصر امروز در جمع اعضای شورای شهر گرگان اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری ترویج سبک زندگی اسلامی است که این مهم باید در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: یکی از مسائل اساسی که جامعه را اذیت می‎کند نادانسته‎های سبک زندگی اسلامی است و همین امر گاهی سبب می‎شود تا یک نخبه نیز دچار مشکل شود.

مردم در جامعه باید مُبلغ راستین اخلاق اسلامی باشند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه همه باید با توجه به مسئولیتی که دارند در نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی نقش‎آفرین باشند، افزود: بسیج آمادگی دارد با همکاری شورا کارهای جدیدی را طراحی و در زمینه سبک زندگی اسلامی که یکی از موضوعات مهم تمدن نوین اسلامی است وارد عمل شود.

سیامرزکوهی بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد و بیان داشت: ترویج فرهنگ گذشت، تفریح سالم، راستگویی، صداقت برخی جریانات، اشخاص و مسئولان باید مورد توجه قرار بگیرد و همه باید مُبلغ راستین این کلمات مقدس اخلاقی که اسلام آن را توصیه کرده باشیم.

وی با بیان اینکه در تعاملات اجتماعی باید ظرفیت افراد افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: رعایت تقوا و عقل‎گرایی مسائل مهمی است که باید آن را مورد توجه قرار داد.

چهره‎های شاخص در ترویج سبک زندگی اسلامی پیشگام شوند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه چهره‎های شاخص و دلسوز باید در ترویج سبک زندگی اسلامی پیشگام باشند، تصریح کرد: آئینه تمام‎نمای اخلاق و رفتارهای صحیح انسانی باید در زندگی اجتماعی پیاده شود.

سیامرزکوهی تأکید کرد: نباید از حصارهای زیبا و انسان‎ساز پرهیز و یا فرار کنیم بلکه باید به آن تن دهیم تا جوانان نیز به سمت سبک زندگی اسلامی رهنمون شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بخش سخت‎افزاری به پیشرفت‎های قابل توجهی رسیده است، گفت: اگر از پیشرفت‎های حاصل شده غفلت کنیم خیلی از چیزها را از دست خواهیم داد لذا باید مشکلات را شناسایی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در پایان یادآور شد: اگر قرار است به اهداف اساسی دست پیدا کنیم در سایه خردورزی، اخلاق و رعایت حقوق به موفقیت دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول