اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خراسان جنوبی تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در حل بحران‌ها

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج بن‌بست‌شکن و مانع‌بردار است و ما اعتقاد داریم که مشکل اقتصادی کشور با مدیریت صحیح قابل حل است.

لزوم استفاده از ظرفیت عظیم بسیج در حل بحران‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سردار یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در اجتماع حماسی بسیجیان طبس که در محل ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شعار امام خمینی (ره) در جریان انقلاب اسلامی و در مرحله نخست «نه شرقی، نه غربی» بود چراکه نمی‌توان با اتصال به طاغوت جمهوری اسلامی را اقامه کرد و لازمه تحقق جمهوری اسلامی ابتدا نفی شرق و غرب به تمام معناست.

وی ادامه داد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حدود 200 هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند تا اثبات کنند که از شرق و غرب بیزارند و امروز نیز اگر سردمداران دنیای کفر مجبورند در یک سنگر قرار گیرند تا با پیشرفت ایران مقابله کنند به دلیل همین مقاومت، مجاهدت و حضور بسیجیان در همه صحنه‌هاست.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: بسیج بن‌بست‌شکن و مانع‌بردار است و ما اعتقاد داریم که مشکل اقتصادی کشور با مدیریت صحیح قابل حل است.

وی چهار محور اساسی در فرهنگ عاشورا را برائت از کفار و عدم سازش با طاغوت، ظالمان و مستکبران، مجاهدت و استقامت، هزینه دادن و امامت برشمرد و افزود: راز موفقیت شجره طیبه بسیج و اساس تفکر و اندیشه بسیجی نیز الگو قرار دادن همین فرهنگ کربلا و عاشوراست که در حرکت‌های سازنده و توفنده بسیج نقشی موثر و انکارناپذیر داشته است.

انتهای پیام/90001/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول