اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا (ع):

تربیت سرباز ولایت مهم‌ترین هدف شجره صالحین است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تربیت سرباز ولایت مهم‌ترین هدف شجره صالحین است.

تربیت سرباز ولایت مهم‌ترین هدف شجره صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امشب در همایش عاشقان ولایت بشرویه، اظهار داشت: پیروی از ولایت انقلاب اسلامی را به یک الگو تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: اعتقاد راسخ به اصل ولایت و حرکت در این مسیر نه تنها موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود؛ بلکه موجب هدایت افراد در مسیر سعادت و معرفت حقیقی می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: امروز که دشمنان اعتقادات و ایمان جوانان ما را نشانه رفته‌اند، ملت ایران در جهاد اکبر با دشمنان به سر می‌برد که این موضوع هوشیاری بیش از پیش جامعه را می‌طلبد.

رحیم‌آبادی، تشکیل شجره طیبه صالحین را از ارزنده‌ترین اقداماتی دانست که در بسیج شکل گرفته است و متذکر شد: شجره طیبه صالحین در حقیقت معارف اسلامی و دینی را شبکه‌سازی می‌کند.

وی تصریح کرد: امروز ما باید با نهایت دقت و وسواس محکم‌تر و استوارتر از همیشه در راستای تحق اهداف متعالی بسیج حرکت کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، اذعان داشت: طرح شجره طیبه صالحین با تربیت افراد معتقد و آگاه آنان را در مسیر پاسداری از خون شهدا و پیشرفت و تعالی جامعه سوق می‌دهد.

رحیم‌آبادی در پایان ابراز داشت: شرکت در حلقه‌های صالحین موجب نهادینه شدن بیش از پیش فرهنگ ولایی و بسیجی در نوجوانان و جوانان می‌شود و این موضوع باید به صورت جدی‌تر مورد توجه نهادهای فرهنگی برای استفاده از ظرفیت‌های تشکیل حلقه‌های صالحین قرار گیرد.

انتهای پیام/69006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول