اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

امروز باید مراقب فتنه‌های فرهنگی دشمن باشیم

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز که درگیر نبرد نظامی با دشمنان نیستیم باید مراقب فتنه‌های فرهنگی دشمنان باشیم.

امروز باید مراقب فتنه‌های فرهنگی دشمن باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی مزگی‌نژاد ظهر امروز در اجتماع حماسی بسیجیان بشرویه اظهار داشت: بسیج یادآور جانفشانی و رشادت افرادی است که در صحنه انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با پیش‌بینی وجود چالش‌ها و موانع زیاد از جانب دشمنان فرمان تاسیس بسیج مستضعفین را صادر کردند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: بسیج نهادی مردمی و منسجم است که برای پاسداری از حریم ارزش‌های انقلاب و بر مبنای پیروی از ولایت در کشور شکل گرفت.

مزگی‌نژاد تصریح کرد: امروز ارتش 20 میلیونی بسیجیان به ارتش ده‌ها میلیونی در دنیا تبدیل شده است که در هر عرصه و میدانی حامیان بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: مقابله با ناآرامی‌ها و رعب و وحشتی که منافقان در دهه 60 به راه انداختند و همچنین ناکام گذاشتن رژیم بعثی عراق و حامیانش در جنگ نابرابر همگی به برکت وجود با درایت بسیج بوده است.

مسئول معاونت سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی دفاع مقدس را برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: با وجود کمبود امکانات و تجهیزات نظامی رزمندگان ایران با برخورداری از روحیه بسیجی در جبهه‌های نبرد  تمامی معادلات دشمنان را در هم پیچیدند.

مزگی‌نژاد اذعان داشت: امروز بسیج به نهادی تبدیل شده است که به تناسب شرایط و نیازها با تغییر در عملکرد و راهکارها در خدمت انقلاب است همانگونه که امروز به برکت همین تفکر پرچم ایران اسلامی در سایر عرصه‌های علمی، دفاعی و نظامی برافراشته است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول