اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

از حیف و میل‌های میلیونی تا معمای انتخاب شهردار گرگان

عدم بهره‎برداری از پروژه‎های نیمه‎کاره و بلاتکلیفی برخی طرح‎ها در گرگان از جمله مسائلی است که سبب شده مُهر رضایت عمومی بر کارنامه برخی مسئولان ثبت نشده و شاهد حیف و میل هزینه‎های میلیونی که می‎تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شود، باشیم.

از حیف و میل‌های میلیونی تا معمای انتخاب شهردار گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این روزها شاهد تلخ‌کامی تیم بسکتبال گرگان در رقابت‎های دسته یک باشگاه‎های کشور هستیم، نتایجی که مورد انتقاد بسیاری از مردم و مسئولان شهر گرگان قرار گرفته، اما نکته قابل توجه این است که اعتماد به نفس این تیم با شکست‎های پی‎درپی هنوز برای حضور در میدانِ رقابت وجود دارد و تاوان این اشتباهات باید از بیت‎المال و جیب مردم خرج شود.

از سویی دیگر عدم ثبات مدیریت شهری و بلاتکلیفی شهردار منتخب گرگان پس از گذشت نزدیک به سه ماه از فعالیت شورای چهارم سبب شد تا جویای این معمای حل نشده توسط یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان شویم.

عزم شورا برای تحول در سیستم مدیریت شهری جزم شده است

عضو هیئت ‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص آخرین وضعیت شهردار منتخب گفت: با توجه به بررسی و پیگیری‎های مختلف، صلاحیت شهردار منتخب گرگان محرز شده است، اما تاکنون وزارت کشور نظر مثبت یا منفی خود را در معرفی و آغاز به کار حسین صادقلو بر کرسی شهرداری گرگان ارائه نکرده است.

ابراهیم جرجانی اظهار داشت: در صورت عدم جواب قطعی وزارت کشور، این شورا روز دوشنبه 18 آذرماه راه جدیدی را در پیش خواهد گرفت و از طریق رای‎گیری شورائیان نسبت به تعیین سرپرست جدید مبادرت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شورا عزم خود را برای تحول در سیستم مدیریت شهری جزم کرده است، تصریح کرد: سیستم شهرداری دچار فرسودگی شده و نزدیک به سه ماه است که مجموعه شهرداری گرگان توسط ابراهیم کریمی در مقام سرپرست، مدیریت می‎شود و تمام نگاه‎ها برای پیشبرد اهداف شهر گرگان به این نقطه دوخته شده است.

نزدیک به 500 میلیون تومان برای تیم بسکتبال هزینه شد/ نتایج راضی‎کننده نیست

جرجانی شرایط فعلی شهرداری گرگان را نامطلوب خواند و ابراز داشت: برای مدیریت شهری، ماه‎های منتهی به سال جدید ایام فعالیت جدی محسوب می‎شود، چراکه باید در راستای رنگ‎آمیزی، زیباسازی شهری، استقبال از مسافران نوروزی، ساماندهی دستفروشان و کارهای بسیار زیادی که همچنان با عدم انتخاب شهردار بر روی زمین باقی مانده، وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان ظرفیت‎های زیادی برای سرمایه‎گذاری دارد، خاطرنشان کرد: در سال جاری نزدیک به 500 میلیون تومان برای تیم بسکتبال هزینه شده که این رقم تا 800 میلیون تومان نیز خواهد رسید و حاصل این سرمایه‎گذاری در رقابت‎های سوپرلیگ، شش شکست از هفت بازی شد و تیم ما در انتهای جدول قرار دارد.

عضو هیئت ‎رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: هزینه‎های هنگفتی که می‎تواند موجبات عمران و آبادانی شهر گرگان را رقم بزند، چرا باید صرف تیمی شود که جز با شکست‎های پی‎درپی و تخریب روح و روان جوانان چیز دیگری در بر ندارد و برخی همچنان بر ادامه بازی‎ها اصرار می‎ورزند.

مردم برای اجرایی شدن پروژه‎های بزرگ لحظه‎شماری می‎کنند

جرجانی ابراز نارضایتی و مخالفت خود را از وضعیت رقابت‎های تیم بسکتبال گرگان اعلام کرد و متذکر شد: مردم چه گناهی دارند بیت‎المالی که باید صرف رفاه و آسایش عمومی آنها شود، توسط منتخبانی که مورد اعتماد قرار گرفتند در جای دیگری خرج شود.

وی با بیان اینکه شهر گرگان از فقدان شهربازی برای کودکان و ساماندهی مکانی برای مسافران رنج می‎برد، ابراز داشت: پروژه‎های بزرگی در گرگان وجود دارد که هنوز در حد اسم باقی‌مانده و به شکوفایی نرسیده است و مردم برای اجرایی شدن آنها لحظه‎شماری می‎کنند، لذا منتخبان مردم باید وقت و هزینه‎ها را در جایی صرف کنند که نتیجه‎بخش باشد.

عضو هیئت‎ رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان با تصریح اینکه اگر مدیریت شهری به ثبات لازم برسد، بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد، گفت: شورای چهارم در سریعترین زمان نسبت به معرفی شهردار گرگان طی روزهای آینده اقدام خواهد کرد و مدیریت شهری به زودی باثبات خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول