اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

تیم الوند با 50 درصد توان برابر شهرداری یاسوج قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: تیم ما تنها با 50 درصد توان خود برابر شهرداری یاسوج قرار گرفت.

تیم الوند با 50 درصد توان برابر شهرداری یاسوج قرار گرفت

رضا طلایی‌منش پس از شکست تیمش مقابل شهرداری یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که منجر به پیروزی تیم یاسوجی بر رقیب خود الوند شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در استادیومی که تماشاگر نباشد سردی و بی‌روحی را می‌توان احساس کرد که امروز به دلیل محرومیت هواداران یاسوجی این بی‌روحی بر بازی سایه افکنده بود.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان در ادامه بخش عمده‌ای از شکست تیم خود در برابر حریف یاسوجی را مصدومیت نیمی از بازیکنان اصلی خود دانست و ادامه داد: امروز در یاسوج با 50 درصد توان خود در برابر شهرداری قرار گرفتیم، اما باخت به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی اضافه کرد: به همین دلیل تنها با 17 بازیکن به یاسوج آمدیم و شاید یکی از دلایل شکست ما همین امر بود.

طلایی‌منش تصریح کرد: یک بازی دیگر در چارچوب این مسابقات در نیم فصل اول داریم که اگر آن را با موفقیت به پایان برسانیم، قول می‌دهم که در نیم فصل با ترمیم تیم خود شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که از رقبای جدی تیم‌های صدر جدول برای صعود به لیگ برتر باشیم.

وی با قدردانی از حمایت‌هایی که استاندار اهل کهگیلویه و بویراحمد استان همدان تاکنون از تیم‌های الوند همدان و پاس داشته است، عنوان کرد: ورزش همدان از این حمایت‌ها شاداب و پرنشاط شده و با همین رویکرد و ادامه آن آینده خوبی در انتظار تیم‌های پاس و الوند خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول