اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

دانشجویان قوای توانمند جامعه هستند

فرماندار بم گفت: دانشجویان قوای توانمند جامعه هستند و در عرصه‌های مختلف افتخارآفرین بودند.

دانشجویان قوای توانمند جامعه هستند

حسین زین‌الصالحین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان فهیم و با بصیرت کشور ما همواره با درایت خویش پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و به دشمنان اجازه ندادند که در امور علمی و فرهنگی کشور دخالت داشته باشند.

وی افزود: دانشجویان قوای توانمند جامعه هستند و بعد از پیروزی انقلاب با تلاش در راستای مبارزه با استکبار و زیاده‌خواهی دشمنان نقش اساسی داشتند که تسخیر لانه جاسوسی نمونه‌ بارز فعالیت‌های آنها است.

زین‌الصالحین با اشاره به افتخارات متعدد دانشجویان کشور در زمینه‌های علمی و پژوهشی ابراز داشت: هرجا که دانشجویان در امری وارد شدند، افتخارآفرین بودند و نشان دادند که جوانان ایران اسلامی سرآمد هستند، البته حمایت‌ و پشتیبانی‌های مقام معظم رهبری، مسئولان و مردم عزیز نیز عامل مهمی در این موفقیت‌ها بوده است.

فرماندار بم بیان داشت: حضور موثر و با ارزش اساتید‌ در کنار دانشجویان نباید نادیده گرفته شود چرا که تحقیقات و مطالعات علمی و پژوهشی نیازمند اساتیدی مجرب و متعهد است و اساتید دانشگاه‌های ما به خوبی این مهم را انجام داده‌اند.

زین‌الصالحین با بیان اینکه توسعه و پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف نتیجه تفکر و اندیشه‌های دانشجویان است، گفت: موفقیت‌های علمی دانشجویان همواره دشمن را مأیوس کرده و می‌طلبد دانشجویان با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب علم و دانش خود را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما از اینکه دانشمندان و دانشجویان موفقیت‌های بزرگی کسب می‌کنند، هراس دارند و توسعه علمی در دانشگاه‌ها را مخالف معیارهای خود می‌دانند و سعی دارند تا دستاوردهای جوانان پرتلاش ما را بی‌ثمر جلوه دهند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول