اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

جنبش دانشجویی تداوم تفکر عدالت‌خواهی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: جنبش دانشجویی تداوم تفکر عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است، و امروزه هم حرکت دانشجویی بر این دو اصل استوار است.

جنبش دانشجویی تداوم تفکر عدالت‌خواهی است

محسن آنالویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به برخی از برنامه‌های این مجموعه برای گرامیداشت 16 آذر ماه و روز دانشجو اشاره کرد و اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در روز دوشنبه 11 آذر ماه نشستی با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی کشور برگزار کرد که در این نشست به بحث و بررسی پیرامون هویت دانشجویی و فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه پرداخته شد.

وی در ادامه بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در هفته جاری ویژه برنامه‌ای به مناسبت 16 آذر ماه برگزار خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: جنبش دانشجویی تداوم تفکر عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است و این حرکت عظیم از 16 آذرماه سال 32 تا به امروز از این دو اصل مهم جدا نشده و نخواهد شد و امروزه هم حرکت دانشجویی بر این دو اصل استوار است. عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری در زمینه‌های مختلف باید سرلوحه حرکت‌های دانشجویی باشد.

وی گفت: دانشگاه در هویت‌سازی و نقش دادن به جامعه یکی از بازیگران اصلی است و این مرکز حساس نباید به پایگاه احزاب سیاسی تبدیل شود و دانشجویان هم باید ضمن سیاسی بودن از سیاست‌زدگی پرهیز کنند و به بازیچه احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی تبدیل نشوند.

آنالویی گفت: امروزه با توجه به مطالبات رهبری از دانشگاه و دانشجویان، این قشر باید هسته اصلی تمدن‌سازی اسلامی را تشکیل داده و در جهت تحقق آن تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی گفت: برگزاری این کرسی‌ها در محیط دانشگاه در بارور کردن اندیشه سیاسی اجتماعی دانشجویان بسیار موثر است.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول