اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری کرمان:

16 آذر نماد مقاومت دانشجویان در برابر استکبار است

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری کرمان گفت: 16 آذر هر سال یادآور نماد مقاومت دانشجویان ایران در برابر استکبار، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی فرزندان پاک این مرز و بوم است.

16 آذر نماد مقاومت دانشجویان در برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، حسین محبی صبح امروز در جشن روز دانشجو در سالن همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری و در جمع دانشجویان این دانشگاه اظهار داشت: 16 آذر هر سال یادآور نماد مقاومت دانشجویان ایران در برابر استکبار، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی فرزندان پاک این مرز و بوم است.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان در 16 آذر 1332 با اهدای سه شهید برگ زرین و نقطه عطفی را در راستای قیام سراسری مردم ایران که منجر بر چیده شدن نظام ستم‌شاهی شد، رقم زدند.

محبی افزود: این روز یاد و خاطره شهدای دانشجویی را متبادر می‌سازد که با اقتدا به سالار و سرور شهیدان در امتداد نهضت کربلا عرصه علم را با مقولات اجتماعی سیاسی پیوند داده و نشان دادند که دانشجو موتور محرکه هر جامعه‌ای است.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان با بیان اینکه بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه را مبدأ همه تحولات دانستند، تصریح کرد: در شرایط کنونی و این برهه حساس از تاریخ کشور عزیز اسلامی بر نقش و مسئولیت خطیر دانشجویان معزز در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاکید داریم.

وی بیان داشت: دانشجویان ضمن تجدید عهد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبعیت و پیروی کامل خود را از منویات مقام معظم رهبری و به ویژه بر رهنمودهای مدبرانه آن حضرت در مورد تولید علم و جنبش ‌نرم‌افزاری اعلام می‌کنند.

محبی تصریح کرد: از درگاه خداوند منان در راستای پاسداشت خون تمام شهدا به ویژه شهدای 16 آذر و شهدای هسته‌ای توفیق استمرار حرکت آنها را خواستارم.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول