اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

جریمه 8 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از جریمه 8 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در استان زنجان خبر داد.

جریمه 8 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در زنجان

حمید رضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مستمر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی سال‌جاری اقدامات مختلفی در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صورت گرفته است، افزود: فقط طی آبان ماه سال‌جاری بیش از یک‌هزار واحد صنفی متخلف در استان زنجان تعزیر شده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به بازرسی از 450 واحد متخلف توسط شعب سیار این اداره کل نیز اشاره کرد و گفت: پس از بازرسی و مشاهده تخلف این واحدها به پرداخت 8 میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

*محکومیت 220 میلیون ریالی قاچاقچی کفش چینی در زنجان

این مسئول در ادامه به سایر اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره داشت و عنوان کرد: اخیراً یکی از قاچاقچیان کفش چینی در استان زنجان محکوم شده است.

عزیزپور با اشاره به اینکه رسیدگی به پرونده این قاچاقچی بر اساس اعلام ماموران دایره مبازره با جرائم اقتصادی نیروی انتظامی صورت گرفته گفت: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به موجب حکم قطعی این قاچاقچی را به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت 220 میلیون ریال جزای نقدی نیز در حق صندوق جمهوری اسلامی محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به محکومیت یک شرکت پخش مواد غذایی در استان زنجان نیز اشاره داشت و متذکر شد: این شرکت متخلف بنا به حکم قطعی شعب بدوی تعزیرات حکومتی استان زنجان به اتهام احتکار کالا محکوم شده است.

وی با بیان اینکه شرکت متخلف مذکور کالاهایی از قبیل برنج، شکر و روغن نباتی را احتکار کرده بود، اذعان داشت: این شرکت به پرداخت 48 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول