اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

آغاز طرح زمستانی در محورهای استان زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از آغاز طرح زمستانی در محورها و جاده‌های استان زنجان خبر داد.

آغاز طرح زمستانی در محورهای استان زنجان

علیرضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس از 20 آذرماه جاری با مشارکت دستگاه‌های امدادی و جاده‌ای برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آغاز سرما و بارش برف در استان خاطرنشان کرد: طرح زمستانی پلیس با مشارکت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، پزشکی قانونی، اتحادیه جرثقیل‌داران و دیگر دستگاه‌های امدادی جاده‌ای برای پیشگیری از بروز حوادث جاده‌ای و تصادفات فوتی و به منظور امدادرسانی به در راه‌ماندگان در جاده‌ها آغاز می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با مشارکت و تعامل خوب مردم و مسئولان، استان زنجان جزو استان‌های امن کشور است، تصریح کرد: با توجه به برخی از شاخص‌های ارزیابی امنیت و بر اساس تعداد وقوع جرائم، دسته‌بندی جرائم خشن، میزان پرونده‌‌های متشکله در دستگاه قضا و... استان زنجان در ردیف استان‌های امن کشور قرار دارد.

صالحی به کاهش میزان اعمال قوانین راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: با همکاری و تعامل خوبی که بین پلیس و مردم برقرار است، میزان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیز افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه اعتماد عمومی مردم و جلب رضایت افکار عمومی یکی از بزرگترین سرمایه‌های هر سازمانی است، اذعان داشت: در سال‌جاری با تلاش کارکنان، موفقیت‌های خوبی در زمینه کشف سرقت‌ها، مبارزه با مواد مخدر، کالای قاچاق و برخورد با مجرمان و قانون‌شکنان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش کارکنان در ایام محرم و برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سطح استان زنجان افزود: تعامل خوبی بین یگان‌های امدادی در سطح استان برقرار است.

انتهای پیام/2308/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول