اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس

برنامه‌های روز دانشجو در زنجان تشریح شد

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‎نور استان زنجان گفت: برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه پیام‎نور در زنجان تشریح شد.

برنامه‌های روز دانشجو در زنجان تشریح شد

اصغر حاج علی‎اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت یوم‎الله 16 آذر که روز دانشجو نام گرفته است، برنامه‌های مختلفی در دانشگاه‌های پیام‎نور استان زنجان برگزار می‌شود.

وی به لزوم آگاهی‎بخشی و تبیین وقایع و رویدادهای پیرامون روز دانشجو اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق و با در نظر گرفتن شان ایام مقدس برگزار شود.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‎نور استان زنجان از حضور استاندار زنجان و معاونان استاندار در برنامه‌های اعلام شده خبر داد.

این مدیر فرهنگی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و ایجاد فضایی در راستای گفتمان سازنده و نظارت کامل را از برنامه‌های روز دانشجو اعلام کرد.

حاج علی‎اکبری فضاسازی و تبلیغات مناسب و اطلاع‏رسانی در محوطه دانشگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های روز دانشجو برشمرد و اضافه کرد: اساتید دانشگاه‌ها نیز در این برنامه‌ها حضور فعال خواهند داشت.

وی به لزوم تبیین وقایع 16 آذر و آگاه ساختن دانشجویان از شرایط حاضر و استکبار زمان تاکید کرد و گفت: برگزاری جلسات سخنرانی با رویکرد تاریخی و ضد استکباری و بهره‌گیری از چهره‌ها و شخصیت‌های علمی از برنامه‌های دیگر روز دانشجو است.

مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام‎نور استان زنجان تصریح کرد: علاوه بر یادآوری و تجلیل از دانشجویان و اساتید شهید در مراسم روز دانشجو، تقدیر از دانشجویان نخبه و برگزیده علمی، آموزشی و ... از دیگر برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌های پیام‎نور استان است.

این مدیر فرهنگی به برگزاری مسابقه فرهنگی در روز دانشجو اشاره کرد و یادآور شد: در دانشگاه‌های پیام‎نور نمایشگاه‌های فرهنگی، نمایشگاه کتاب، عکس، اسناد و... با موضوع 16 آذر، جنبش دانشجویی و استکبارستیزی و همچنین نمایشگاه ارائه دستاورد‌های علمی به مناسبت این روز برگزار می‌شود.

حاج علی‎اکبری تهیه ویژه‌‎نامه و بروشور توسط دانشجویان با موضوع مرتبط و پخش فیلم‌های سینمایی در موضوعات مرتبط و برگزاری مسابقات فرهنگی و ارسال پیام کوتاه به دانشجویان را از دیگر برنامه‌های روز دانشجو اعلام کرد.

وی در ادامه به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس مرکز دانشگاه مربوطه اشاره کرد و متذکر شد: در این جلسات مسئولان استان نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول