اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

هلال‌احمر بازوان توانمند دولت در حمایت از حادثه‌دیدگان است

استاندار زنجان جمعیت هلال‌احمر را بازوان پرتوان دولت در حمایت از حادثه‌دیدگان حوادث دانست و گفت: جمعیت هلال‌احمر همواره توانایی‌های خود را در این ارتباط نشان داده است.

هلال‌احمر بازوان توانمند دولت در حمایت از حادثه‌دیدگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری شامگاه پنجشنبه در آئین نکوداشت و خدمات داوطلبانه و تجلیل از برترین‌های جمعیت هلال‎احمر استان زنجان با گرامیداشت روز جهانی 14 آذر ماه اظهار داشت: فعالیت‌های جمعیت هلال‎احمر برگرفته از روحیه نوع‎دوستی بشریت است.

وی با اشاره به حادثه‎خیز بودن کشور افزود: حوادث غیر مترقبه آسیب‌های زیادی را به هموطنان وارد کرده است.

استاندار زنجان با اشاره به وارد شدن جمعیت هلال‎احمر برای حمایت از حادثه‎دیدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه تصریح کرد: جمعیت برای حمایت از آسیب‎دیدگان حوادث که بسیار وسیع است به کمک نهادهای دولت می‌آید.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های جمعیت هلال‎احمر در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث تاکید کرد: اگر حمایت‌های جمعیت از حادثه‎دیدگان نباشد تلفات حوادث افزایش می‌یابد.

انصاری جمعیت هلال‎احمر را بازوان پرتوان دولت در حمایت از حادثه‎دیدگان حوادث دانست و اضافه کرد: جمعیت هلال‎احمر همیشه توانایی‌های خود را در این رابطه نشان داده است.

وی با اشاره به حضور جمعیت هلال‎احمر در سریع‎ترین زمان ممکن در محل‌های حادثه ادامه داد: این جمعیت در کنار حضور به موقع خود خدمات قابل توجهی را در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه درمانی به نیازمندان ارائه کرده‌ است.

استاندار زنجان با اشاره به حضور فعالان جمعیت هلال‎احمر در مناسبت‌های مختلف از جمله ایام شادی مردم تصریح کرد: حضور فعالان این جمعیت در ایام نوروز برای راهنمایی مردم از نکات قابل توجه است.

انصاری اضافه کرد: جمعیت هلال‎احمر می‌تواند فعالیت‌های فراتر از امدادرسانی هم داشته باشد.

شایان ذکر است، اجرای تعزیه از برنامه‎های جنبی آئین نکوداشت و خدمات داوطلبانه و تجلیل از برترین‌های جمعیت هلال‎احمر استان زنجان بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول