اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون

فقط 4.5 درصد از تماس‌های 110 در زنجان عملیاتی شده است

فرماندهی انتظامی استان زنجان به 214 هزار تماس تلفنی برقرار شده با مرکز 110 از آغاز سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: فقط 4.5 درصد از مجموع تماس‌های برقرار شده با این مرکز منجر به عملیات توسط پلیس شده است.

فقط 4.5 درصد از تماس‌های 110 در زنجان عملیاتی شده است

سردار علی‌رضا صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به کاهش آمار تصادفات در سطح استان زنجان طی شش ماه گذشته سال‌جاری اظهار داشت: آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی در شش ماه نخست سال‌جاری هفت نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی به افزایش آمار تصادفات طی دو ماه گذشته اشاره کرد و افزود: نحوه انعکاس اخبار و رویدادها می‌تواند در این مسئله دخیل باشد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با انتقاد از برخی اقدامات درباره انعکاس آمار جرائم رانندگی در سطح استان زنجان تصریح کرد: این گونه اقدامات در عملکرد ماموران تاثیر می‌گذارد.

این مقام انتظامی ایجاد مرکز فوریت‌های پلیس را در راستای کمک به مردم به هنگام وقوع حادثه دانست و اضافه کرد: مردم باید مستحضر بودند این مرکز برای رسیدگی به فوریت‌هایی مانند آتش‌سوزی، نزاع، درگیری و حضور سارق در محل ایجاد شده است.

سردار صالحی به 214 هزار تماس تلفنی برقرار شده با مرکز 110 از آغاز سال‌جاری اشاره کرد و گفت: فقط 4.5 درصد از مجموع تماس‌های برقرار شده با این مرکز منجر به عملیات توسط پلیس شده است.

وی تاکید کرد: 83 درصد از مجموع 214 هزار تماس برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیس فوریت نداشته است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با درخواست از مردم برای رعایت فوریت در برقراری تماس با پلیس 110 تاکید کرد: شاید در همان موقعی که یک شهروند اقدام به برقراری تماس غیر ضروری با این مرکز کرده، شهروند دیگری نیاز مبرم به خدمات پلیس 110 داشته باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: برقراری تماس با پلیس 110 در موارد غیر ضروری مانند گرفتن مشاوره در مورد مشمولان نوعی تضییع حقوق شهروندان محسوب می‌شود که به خدمات این مرکز نیاز دارند.

انتهای پیام/73004/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول