اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

فاز نخست پارک موزه زنجان تا 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس زنجان تا سه سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

فاز نخست پارک موزه زنجان تا 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

علی مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌ها و پروژه‌های پیش روی بنیاد حفظ آثار استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای اجرای ماموریت‌های خود برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌کند.

وی به احداث پارک موزه دفاع مقدس در زنجان اشاره کرد و بیان داشت: زمین این پارک موزه آماده احداث و در اختیار بنیاد حفظ آثار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان اضافه کرد: اقدامات ساختمانی این پارک موزه آغاز شده و در مرحله فنداسیون است.

این مسئول مساحت کل پارک موزه دفاع مقدس را 22 هکتار اعلام کرد و گفت: این پارک موزه با زیربنای 5 هزار و 200 مترمربع در حال احداث است.

مهدیخانی خاطرنشان کرد: در این پارک موزه به تاریخچه رشادت‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و همه اقشار جامعه از جمله بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و بسیج سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

*پارک موزه زنجان 5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت پارک موزه زنجان در مرحله اولیه است، اظهار داشت: در حال حاضر این پارک موزه 5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول با بیان اینکه پیش‌بینی شده است فاز نخست این پروژه تا سه سال آینده به مرحله بهره‌برداری برسد، اظهار داشت: برای احداث فاز نخست پارک موزه بیش از 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مهدیخانی اضافه کرد: اگر روند اجرای پروژه طولانی شود قطعاً بحث تورم و گرانی مصالح ساختمانی نیز مطرح می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مسئولان ملی و استانی پارک موزه دفاع مقدس زنجان در نخستین فرصت به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/73008/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول