اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎احمر:

طرح نیابت جمعیت هلال‎احمر موفق به کسب جایزه بین‌المللی شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎احمر با اشاره به موفقیت طرح نیابت جمعیت هلال‎احمر استان زنجان در کسب جایزه گفت: این طرح بعد از ترجمه در اختیار دیگر اعضا قرار می‌گیرد.

طرح نیابت جمعیت هلال‎احمر موفق به کسب جایزه بین‌المللی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فرحناز رافع شامگاه پنجشنبه در آئین نکوداشت و خدمات داوطلبانه و تجلیل از برترین‌های جمعیت هلال‎احمر استان زنجان با اشاره به دریافت جایزه طرح نیابت این جمعیت از فدراسیون جهانی صلیب سرخ اظهار داشت: سازمان قرار است به عنوان خواهرخوانده یکی از جمعیت‌های صلیب سرخ جهانی انتخاب شود.

وی از ترجمه طرح نیابت به هشت زبان دنیا خبر داد و افزود: این طرح بعد از ترجمه در سایت فدراسیون بین‌المللی قرار می‌گیرد تا به عنوان طرح موفق مورد استفاده دیگر اعضای فدراسیون جهانی قرار گیرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎احمر دریافت جایزه توسط جمعیت هلال‎احمر را بیانگر موفقیت آن دانست و تصریح کرد: زمانی جمعیت به دنبال رتبه نخست در خاورمیانه بود در حالیکه امروزه موفقیت‌های جهانی کسب کرده است.

این مسئول به حضور بین‌المللی جمعیت هلال‎احمر کشور اشاره کرد و گفت: حضور در قحطی سومالی، سیل پاکستان و حوادث داخل کشور از جمله اقدامات خیرخواهانه جمعیت هلال‎احمر ایران است.

رافع با اشاره به طرح‌های اجرا شده توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال‎احمر اضافه کرد: فرشتگان رحمت و همای رحمت از جمله این طرح‌ها است.

وی بر لزوم ارتقای عملکرد جمعیت هلال‎احمر در همه ابعاد تاکید و خاطرنشان کرد: ارتقا فقط در کمک‌های ارائه شده یا بسته‌های عیدانه متصور نیست و باید با عشق و مودت تلفیق شود.

در این مراسم پیام رئیس سازمان جمعیت هلال‎احمر هم توسط مجری برنامه قرائت شد.

انتهای پیام/73004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول