اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی آبیک خبر داد

60 نوعروس آبیکی در انتظار جهیزیه

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک گفت: 60 نوعروس مددجوی کمیته امداد امام خمینی و نیازمند غیر پوشش این اداره در انتظار جهیزیه قرار دارند.

60 نوعروس آبیکی در انتظار جهیزیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، فرزاد جهانگرد صبح امروز در جلسه ستاد جهیزیه کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: 45 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی در نوبت تهیه جهیزیه قرار دارند؛ این در حالی است که 15 نفر که زیر پوشش این اداره قرار ندارند، نیز در نوبت جهیزیه هستند تا جهیزیه مورد نیاز تهیه و به آنان اهدا شود.

وی با تأکید بر برگزاری جلسه ماهانه ستاد جهیزیه کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک افزود: با تحقق این امر، خروجی و نتیجه برگزاری این جلسه علاوه بر اینکه مشخص می‌شود، اثربخش نیز است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک ادامه داد: کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و غیر پوشش این اداره، سبب افزایش خیر و برکت در زندگی انسان و ذخیره آخرت می‌شود.

جهانگرد خاطرنشان کرد: طبق ماده 172 مالیات‌های مستقیم، اگر اصنافی در سرفصل‌های مختلف، همکاری لازم را با کمیته امداد امام خمینی داشته باشند از بخشودگی مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: کمک به نسل جوان در تشکیل خانواده از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه با تحقق این امر، از بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه کاسته می‌شود.

مرتضی طاهرخانی افزود: مسائل مالی، فقر و تنگدستی سبب شده که تمایل جوانان برای ازدواج در جامعه کاهش یابد که مسئولان باید با ارائه راهکارهای مناسب، بستر لازم را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.

وی ادامه داد: انفاق کردن، صدقه دادن و کمک به دیگران حواله‌ای است که از سوی خدای متعال برای انسان صادر شده است که باید قدر آن را دانست و از فرصت عمر به نحو احسن استفاده کرد.

گفتنی است، در شهرستان آبیک 13 اتحادیه و بیش از سه هزار واحد صنفی وجود دارد.

انتهای پیام/77006/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول