اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد خارگ خبر داد

اعطای کمک‌های ویژه به دانش آموزان و محصلین تحت پوشش کمیته امداد

رئیس کمیته امداد خارگ با تاکید بر لزوم نگاه ویژه به دانش ‌آموزان و محصلین تحت پوشش، از کمک‌های ویژه به آنان خبر داد.

اعطای کمک‌های ویژه به دانش آموزان و محصلین تحت پوشش کمیته امداد

علی کهوری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خارگ اظهار داشت: با بازدیدی که در سال گذشته از خانه‌های تحت پوشش خود داشتیم، برای رفع مشکلات گرمایشی آن‌ها، به تمام خانوارها بخاری اهدا شد و در این زمینه علاوه بر خانوارهای تحت پوشش، به برخی از خانواده‌های بی‌بضاعت نیز کمک کردیم.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا کمک‌های امام جمعه و بخشدار محترم نیز به ما در اجرای اهدافمان کمک ویژه‌ای کرد به نحوی که با همکاری حجت‌الاسلام کمالی، توانستیم طرح مفتاح الجنت که مختص ایام ماه مبارک رمضان بود را برای بازدید و سرکشی از خانوارهای تحت پوشش به کل سال تعمیم دهیم و در این راستا به همکاری ایشان، 10 یخچال و چهار فرگاز را در بین مددجویان توزیع کنیم.

کهوری‌نژاد ادامه داد: با کمکی که تمامی مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های نفتی به ما کردند، در جشن نیکوکاری سال گذشته، از لحاظ جمع آوری کمک‌های دریافتی مقام نخست را در بین ادارات استان کسب کردیم و البته باید تشکری هم داشت از مدیر کل محترم کمیته امداد استان که تلاش‌های زیادی برای اجرای برنامه‌های ما در خارگ کردند.

این مقام مسئول با اشاره به بارندگی‌های اخیر عنوان داشت: با توجه به تجربه سیل سال گذشته، ما در بارندگی‌های اخیر، سبد کالایی برنج و روغن را در بین مددجویان توزیع کردیم و در این حالی است که در ماه رمضان نیز با توجه به فراوانی کمک‌ها، چهار سبد کالایی را در بین افراد نیازمند توزیع کردیم.

وی اذعان کرد: با همکاری هیئت‌ها، تکایا و شرکت‌های نفتی، در دهه نخست ماه محرم برای تمام نیازمندان سفره اطعام غذایی داشتیم که علاوه بر این ماه و ماه مبارک رمضان، و البته با همت آشپزخانه شرکت‌های نفتی، این برنامه در تمامی ماه‌های سال به اجرا در آمده است و این جای تشکر دارد.

وی با اشاره به ضرورت کمک بیشتر به دانش آموزان بی بضاعت و ایتام افزود: این کودکان با توجه به تحصیل در کنار افراد دیگر که از لحاظ مالی شرایط مطلوب‌تری دارند و با توجه به روحیه حساسشان نیازمند یاری بیشتری هستند که ما نیز در این راستا در ابتدای سال تحصیلی 30 بسته آموزشی را با کمک گمرک در مقاطع مختلف تحصیلی در بین مددجویان توزیع کردیم و علاوه بر آن با همکاری اداره بندر و دریانوردی خارگ نیز مقداری وجه نقد را به آنان تقدیم کردیم و علاوه بر آن در حاضر نیز 42 بسته آموزشی را با کمک شرکت پتروشیمی خارگ آماده کرده‌ایم تا در بین آنان توزیع شود.

انتهای پیام/66006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول