اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فومن خبر داد

پرداخت کمک هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد فومن

مدیر کمیته امداد امام خمینی فومن از پرداخت 345 میلیون ریال کمک هزینه‌های درمانی و بهداشتی به مددجویان این نهاد خبر داد.

پرداخت کمک هزینه درمانی به مددجویان کمیته امداد فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حسین جهانگیری ظهر امروز در نشست ارزیابی تخصیص سبد کالا به مددجویان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اظهار کرد: از امسال تاکنون به 50 کودک دارای سوء‌تغذیه زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی بالغ بر 155 میلیون ریال سبد کالا اهدا شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی برای ارتقای سلامت مددجویان طرح‌های متنوعی را در دست اجرا دارد، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی فومن به مددجویان زیرپوشش این شهر در قالب خسارات متفرقه، ویژه، بهداشت، درمان و کمیسیون پزشکی 354 میلیون ریال کمک هزینه‌های درمانی و بهداشت در سال جاری پرداخت کرده است.

این مسئول پرداخت 2 میلیارد و 864 میلیون ریال برای بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار و مددجویان طرح‌های اشتغالزایی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد .

وی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی فومن را 7 هزار و  696 خانوار شامل 14 هزار و 716 نفر اعلام کرد و گفت: امسال برای 13 هزار و 969 نفر از مددجویان فومن بالغ بر 23 میلیارد و 967 میلیون ریال در قالب طرح شهید رجایی و عادی، مستمری پرداخت شده است.

به گفته جهانگیری در این مدت مبلغ 347 میلیون و 485 هزار ریال به مددجویان کمیته امداد  امام خمینی کمک‌های موردی و بلاعوض به مددجویان مساعدت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظام آموزشی‌‌تربیتی خانواده برای 450 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی فومن، خاطرنشان کرد: برای تعدادی از مددجویان کلاس‌های آموزشی سرپرستان خانوار، جوانان در آستانه ازدواج، همسران جوان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد را برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی فومن، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای 566 نفر از مددجویان با بهره‌گیری از اساتید و کارشناسان مربوطه در زمینه ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

وی تشکیل شورای مشاوره در کمیته امداد امام خمینی را از موثرترین رویکردها در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی مددجویان عنوان کرد.

جهانگیری متذکر شد: مشاور خانواده باید آسیب‌های اجتماعی و معضلاتی که مددجویان با آن مواجه هستند را در جلسه شورای مشاوره مطرح کند تا با سنجش دقیق ماهیت مشکل، راهکارهای منطقی ارائه و با اجماع اعضا برطرف شود.

انتهای پیام/2300/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول