اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‎جاری صورت گرفت

پرداخت 963 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سیستان و بلوچستان از پرداخت 963 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی سیستان و بلوچستان در سال‎جاری خبر داد.

پرداخت 963 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، محمدرضا میری اظهار داشت: ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعات هر شخص در زندگی بوده و به همین علت رسیدگی به امور مددجویان در این زمینه یکی از اولویت‌های کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه حمایت‌های کمیته امداد از مددجویان در بحث ازدواج با پرداخت کمک هزینه ازدواج به آنها اجرایی و عملی می‌شود، اضافه کرد: این نهاد با پرداخت کمک هزینه ازدواج به مناسبت‌های مختلف نسبت به آسان سازی موضوع ازدواج برای مددجویان اقدام می‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون بسیاری از نوعروسان مددجو با دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، افزود: از ابتدای سال تاکنون 963 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه مبلغ 14 میلیارد و 430 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

میری به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای نوعروسان مددجو نیز خبر داد و گفت: در این دوره‌ها موضوعاتی در بحث مهارت‌های زندگی از قبیل نحوه مقابله با مشکلات، نحوه مدیریت اقتصادی زندگی و غیره به مددجویان آموزش داده می‌شود.

گفتنی است، مباحث دینی و اعتقادی، مهارت‎های همسرداری و مسائل احکام و نماز از جمله مباحثی است که در این دوره‎ها برای نوعروسان آموزش داده شده است.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول