اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

عزت کمیته امداد در خدمت‌رسانی صادقانه آن نهفته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان با اشاره به خدمت این نهاد به نیازمندان به عنوان جامعه هدف، گفت: عزت کمیته امداد در خدمت‌رسانی صادقانه کارکنان آن نهفته است.

عزت کمیته امداد در خدمت‌رسانی صادقانه آن نهفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره قرآنی ورزشی کارکنان کمیته امداد کردستان در سنندج، اظهار کرد: ارائه خدمات صادقانه به جامعه هدف و تلاش در راستای توانمندسازی نیازمندان و محرومین از مهم‌ترین دستورات دین مبین اسلام است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی، 22 روز بعد از پیروزی انقلاب به فرمان ملکوتی امام راحل نیز در همین راستا تشکیل شد که در طول این سال‌ها کارنامه درخشانی در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان داشته است.

به گفته وی، خدمات قابل توجه کمیته امداد امام خمینی به عنوان تنها نهادی که افتخار درخشیدن نام امام راحل را بر تارک خود دارد نقش مهمی در حذف و ریشه‌کن کردن فقر در جامعه به ویژه در نقاط محروم و دور افتاده کشور دارد.

موسی‌نژاد با بیان اینکه توجه به قشر نیازمند همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: معظم‌له در جلسات مختلف و در جمع مسئولین خدمت و توجه به نیازمندان و محرومین جامعه را وظیفه اصلی مسئولین در هر پست و مقامی عنوان می‌کنند.

موسی‌نژاد توانمندسازی اقشار نیازمند و تلاش در راستای ایجاد بسترهای لازم برای حفظ کرامت و زندگی با عزت آنها را از مهم‌ترین اهداف و رسالت‌های کمیته امداد عنوان کرد و بیان داشت: بیش از 54 هزار خانوار نیازمند به صورت مستمر و ماهیانه از خدمات کمیته در سرفصل‌های مختلف بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 32 هزار و 500 خانواده زیرپوشش کمیته امداد در کردستان زنان سرپرست خانوار و 6 هزار و 500 نفر از آنها را ایتام زیر 15 سال در استان تشکیل می‌دهند، گفت: ارائه خدمات صادقانه و بی‌منت نیازمند داشتن روحیه جهادی و بسیجی در بین فعالان و کارکنان این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان کار در کمیته امداد را مقدس دانست و افزود: خدمت صادقانه به نیازمندان و جامعه هدف باید تنها هدف کسانی باشد که در این نهاد فعالیت می‌کنند.

به گفته وی، استفاده بهینه از حداقل امکانات به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مددجویان و ارباب رجوع از دیگر ویژگی‌های لازم برای کارکنان و فعالین کمیته امداد است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه فعالیت در بدنه کمیته امداد نیازمند داشتن روحیه جهادی و بسیجی است، گفت: حاکم شدن تفکر بسیجی بر بدنه کمیته امداد مسیر خدمت هرچه بهتر به جامعه هدف و توانمندسازی آنان را هموار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت روحیه بسیجی حاکم بر امدادگران و کارکنان این نهاد کمیته امداد کردستان در بسیاری از حوزه‌ها همچون زکات، نماز، حجاب و عفاف، جذب مشارکت‌های مردمی و ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان از جایگاه خوبی در سطح کشور برخوردار است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کارکنان کمیته امداد و توسعه و تقویت امر ورزش در بین آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

موسی‌نژاد افزود: ایجاد روحیه شادابی به منظور خدمت‌سانی بهتر به محرومان و انتخاب تیم‌های برتر استانی برای مسابقات کشوری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.

وی در پایان با اشاره به شرکت بیش از 60 درصد از کارکنان این نهاد در این جشنواره ورزشی و قرآنی، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره تاثیر بسزایی در ایجاد انگیزه برای خدمت هرچه بهتر به جامعه هدف را در بین کارکنان امداد داشته باشد.

انتهای پیام/79002/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول