اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد کردستان از برگزاری جشنواره قرآنی ـ ورزشی کارکنان کمیته امداد به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این استان خبر داد.

جشنواره ورزشی کارکنان کمیته امداد کردستان برگزار می‌شود

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این جشنواره با حضور 210 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان در یک رشته قرآنی و 6 رشته ورزشی شامل فوتسال، شنا، تنیس روی میز، دوومیدانی، شطرنج و طناب‌کشی برگزار می‌شود.

وی افزود: گرامیداشت هفته بسیج، ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین کارکنان کمیته امداد و توسعه و تقویت امر ورزش در بین آنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در راستای خدمت‌سانی بهتر به محرومان و همچنین انتخاب تیم‌های برتر استانی برای مسابقات کشوری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.

موسی‌نژاد در پایان افزود: این جشنواره به منظور تشویق هرچه بیشتر کارکنان این نهاد به سمت ورزش به تیم‌ها و نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/79002/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول