اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

دیدار اعضای کانون جوانان پیرو ولایت کمیته امداد چرام با امام جمعه

خواهران عضو کانون پیروان ولایت کمیته امداد امام خمینی چرام با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

دیدار اعضای کانون جوانان پیرو ولایت کمیته امداد چرام با امام جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، پیش از ظهر امروز خواهران عضو کانون پیروان ولایت کمیته امداد شهرستان چرام با امام جمعه این شهرستان دیدار و از رهنمودهای وی بهره‌مند شدند.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در این دیدار با استناد به احادیث و روایات به جایگاه جوانان در قرآن کریم و توجه ویژه پیامبر اسلام (ص) به جوانان اشاره و در ادامه آنان را به یادگیری علم، دانش و برنامه‌ریزی برای فراگیری دانش در جامعه دعوت کرد.

امام جمعه چرام اعضای کانون پیرو ولایت را طلایه‌داران راه و یاد و نام امام خمینی (ره) عنوان کرد و اعتماد به نفس، داشتن هدف و برنامه‌ریزی و آینده‌نگری را از جمله ویژگی‌های آنان بیان و خواستار مشارکت بیشتر جوانان در برنامه‌های عبادی، سیاسی و به ویژه شرکت گسترده در نمازهای جمعه و جماعات شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شما خواهران باید قدر این نظام عالی و الهی و قدر امدادگرانی که برای شما رفاه زندگی را فراهم می‌آورند را بدانید و این رفاه را مدیون امام و انقلاب دانسته و با خودسازی و خودباوری آن را به دیگران تعلیم دهید تا پاداش و جزای کار خیرتان را در دنیا و آخرت ببینید.

در ادامه علی‌حسن مظاهری مدیر کمیته امداد شهرستان چرام طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از سرفصل‌های آموزشی و سایر برنامه‌های کاری کانون جوانان پیرو ولایت، اعضای کانون را جوانانی با بصیرت، مومن با پشتکار و پیرو ولایت عنوان کرد.

در پایان این دیدار هدایایی به اعضای کانون جوانان پیرو ولایت اهدا شد.

انتهای پیام/82002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول