اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تقویت مسجدمحوری و فریضه زکات

اوقاف، تبلیغات و کمیته امداد شیراز تفاهمنامه امضا کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شیراز از انعقاد تفاهمنامه همکاری سه‌جانبه اداره کل اوقاف، سازمان تبلیغات و دبیرخانه شورای زکات این شهرستان خبر داد.

اوقاف، تبلیغات و کمیته امداد شیراز تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان شیراز، مرآت رسولی اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز و رئیس شورای زکات، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس و حجت‌الاسلام شکرالله دانش معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه اداره کل اوقاف، سازمان تبلیغات و دبیرخانه شورای زکات شهرستان شیراز امضا شد.

وی هدف از انعقاد این تفاهمنامه را ادغام طرح مودت، طرح زکات، شبکه‌های نیکوکاری و طرح مسجد محوری ذکر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد تبلیغات گسترده زکات و به کارگیری مبلغان در راستای احیای فریضه زکات، تشکیل شبکه‌های نیکوکاری در مناطق شهری و روستایی، فعال کردن هیئت امنا در طرح مسجد محوری و امضای تفاهمنامه با اوقاف در زمینه ادغام طرح مودت و طرح زکات و هدایت اعتبارات خاص اوقاف به سمت پروژه‌های زکات روستاها توافق شد.

به گفته رسولی تکمیل پروژه‌های فرهنگی مذهبی در مناطق زکات‌دهنده و مدیریت نذورات در ایام محرم و صفر از دیگر محورهای مورد بحث در این جلسه بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز در پایان ابراز داشت:  این تصمیمات در قالب مصوباتی با هدف تسریع در اجرائی شدن مفاد آن رسمیت یافت.

انتهای پیام/2448/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول